Premieră pentru industria auto: ce aduce nou Polestar în materie de showroom
Cea mai nouă locație de vânzare cu amănuntul a Polestar este construită în întregime din zăpadă recoltată dintr-o stațiune de schi finlandeză.
Polestar a deschis o showroom pop-up din zăpadă în Finlanda.
Subsidiara Volvo a gândit o campanie de marketing foarte interesantă. De altfel, aș putea spune că este o premieră în industria auto.
Cea mai nouă locație de vânzare cu amănuntul a producătorului de vehicule electrice este construită în întregime din zăpadă – peste 105.000 de metri cubi din aceasta, recoltate dintr-o stațiune de schi din apropiere. Clădirea în formă de cub a fost construită în doar 20 de zile în Rovaniemi, care se află pe Cercul Arctic.
Showroom din zăpadă Polestar este deschis până la sfârșitul lunii februarie pentru ca cei interesați să își rezerve test drive-uri în Arctic cu Polestar 2 EV. După acel moment, Polestar va demola structura și zăpada se va întoarce acolo unde îi este locul, și anume pe pârtiile de schi.
O structură interesantă
„Orașul Rovaniemi este cunoscut pentru designul său minunat”, a declarat Martin Österberg, manager de marketing al Polestar Finland, într-un comunicat. „Am vrut să onorăm acest lucru creând o lucrare frumoasă care a fost inspirată de limbajul de design minimalist și pur al brandului nostru. Alegerea materialului de construcție a fost ușoară datorită locației și dorinței noastre de a folosi materiale circulare: desigur, a trebuit să fie construit din zăpadă”.
Clădirea a fost proiectată de arhitecții Polestar în modelul sediului central minimalist al companiei din Suedia și construită de Frozen Innovations, o firmă finlandeză care a declarat că a petrecut 20 de ani folosind zăpada și gheața ca materiale de construcție unice.
Are o înălțime de aproximativ 12 metri și are pereți de aproximativ 2 metri grosime. Echipa de construcție a folosit lemn și metal pentru matrițe și schele, dar a îndepărtat totul, cu excepția zăpezii, când a fost terminat.