01 sept. 2022 | 12:43

WhatsApp, Facebook și Instagram, pe bani: pentru ce vei fi nevoit să plătești, de acum încolo

ACTUALITATE
WhatsApp, Facebook și Instagram, pe bani: pentru ce vei fi nevoit să plătești, de acum încolo

Trei dintre cele mai populare și puternice platforme de socializare din lume au decis să lanseze noi funcții pentru utilizatori. Este vorba despre funcții premium, care nu vor fi accesibile decât celor ce vor fi dispuși să plătească pentru ele.

Noutățile de la WhatsApp, Facebook și Instagram vin pe bani. Anunțul e oficial și a fost făcut de reprezentanții celor trei giganți tech, nu vorbim despre un zvon!

Gigantul Meta, sub cupola căruia se dezvoltă cele trei mari aplicații, ar avea planuri mari pentru viitor.

Practic, presa internațională de specialitate scrie că Meta va înfiinţa o nouă divizie al cărei scop va fi identificarea şi construirea în produsele companiei a unor funcţii pentru care utilizatorii să fie dispuşi să scoată bani din buzunar, ca să aibă acces deplin la ele!

Pe ce vei plăti, dacă vrei să mai stai pe WhatsApp, Facebook sau Instagram

Desigur că, în acest moment, nefiind încă lansat noul departament, nu există nici date cu privire la funcțiile premium ce vor fi oferite contra cost, ceea ce vehiculează însă arată că utilizatorii ar putea avea posibilitatea a achita un abonament lunar, al cărui cost să varieze în funcție de numărul de beneficii premium sau de complexitatea acestora.

Cert este că Meta din următorii ani nu va mai avea nimic în comun cu ceea ce știm noi astăzi. Pe lângă faptul că se plănuiește, iată, o diversificare a surselor de venit, care în acest moment au ca izvor principal reclamele, compania care și-a schimbat și numele pare să se îndrepte către consolidarea realității virtuale. CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, are mare încredere în visul său – metaversul – și își dorește ca gigantul său căruia i-a pus bazele în jurul platformei Facebook să fie locomotiva acestei noi tehnologii care ne va schimba tuturor viețile, atunci când va fi lansată.

Până atunci, cele trei platforme lansează fel și de fel de update-uri, în dorința de a ține pasul cu acerba concurență, venită cu precădere de la TikTok, ce se bucură de o priză tot mai mare la publicul din întreaga lume.