22 aug. 2022 | 16:36

Netflix a luat o decizie în privința programelor pentru copii: cum copiază platforma Disney+

ACTUALITATE
Netflix a luat o decizie în privința programelor pentru copii: cum copiază platforma Disney+

Nivelul Netflix susținut de reclame ar putea să nu difuzeze reclame în timpul programelor pentru copii, o decizie pe care rivalul său Disney+ a luat-o în mai.

După cum a raportat TechCrunch, Netflix le-a spus partenerilor că programele pentru copii vor rămâne fără reclame. De asemenea, sursele au mai spus publicației că filmele originale vor rămâne inițial fără reclame, probabil să-i liniștească pe cineaștii care nu doresc ca lansările cu buget mare să fie ruinate de publicitate. Dacă este adevărat, abonații ar fi bucuroși și de acest lucru.

Netflix ar fi luat deja decizia

Cu toate acestea, serialele originale precum „Stranger Things”, „Bridgerton” și „Squid Game” vor include în continuare reclame.

Dacă streamer-ul ar menține programele pentru copii fără reclame, ar putea ajuta la compensarea recentei pierderi de abonați. Este posibil ca unii părinți să se fi abătut de la serviciu din cauza prețului ridicat, așa că viitorul nivel mai ieftin, susținut de reclame, i-ar putea ajuta să economisească bani, oferind, de asemenea, copiilor lor o experiență de streaming fără reclame.

Publicitatea și programele pentru copii nu sunt un mix bun. Google și YouTube și-au dat seama după ce au plătit 170 de milioane de dolari pentru încălcarea legilor privind confidențialitatea copiilor. Direcționarea reclamelor către copii este văzută ca exploatatoare pentru unii, iar Netflix probabil nu își dorește această reputație – și nici agenții de publicitate. Organizații precum Asociația Americană de Psihologie au cerut restricții mai severe privind publicitatea pentru copii.

În parteneriat cu Microsoft, tehnologia și vânzările pentru publicitate sunt toate gestionate de o terță parte, așa că unele decizii pot fi în afara controlului Netflix. De exemplu, s-a speculat că planul fără anunțuri ar bloca descărcările offline, o mișcare comună pentru serviciile de streaming.

Ca referință, Netflix urmează să-și lanseze versiunea cu reclame anul viitor. Aceasta ar urma să fie mai ieftină decât versiunea actuală, însă, din câte se pare, vor exista și alte limitări. De exemplu, este posibil ca aceasta să nu ofere opțiunea descărcării conținutului pentru vizionare offline.