14 iul. 2022 | 11:55

Abonament aproape „moca” pe Netflix: Microsoft contribuie decisiv. Românii vor „rupe” platforma

ACTUALITATE
Abonament aproape

Netflix va lansa un nou tip de abonament, cu reclame, pentru consumatorii care vor să scoată mai puțini bani din buzunar pentru conținutul disponibil pe celebra platformă.

Compania tocmai a făcut marele anunț, oferind și detalii despre partenerii care vor pune umărul la crearea noii opțiuni. Astfel, pentru îndeplinirea acestui obiectiv, cei de la Netflix se vor alia cu gigantul Microsoft.

Recent, au apărut zvonuri legate de faptul că reclamele ar putea fi instituite cu ajutorul companiilor Google și Comcast, dar se pare că, în cele din urmă, Microsoft l-a convins pe gigantul Netflix că e cel mai potrivit pentru îndeplinirea acestei misiuni deloc simple.

Anunțul oficial tocmai a fost făcut. Oamenii sunt în extaz

Astfel, Netflix a anunțat oficial că de implementarea, gestionarea și vânzarea reclamelor se va ocupa Microsoft.

„Astăzi suntem încântați să anunțăm că am selectat Microsoft ca tehnologia noastră globală de publicitate și partener de vânzări (…)

Microsoft are capacitatea dovedită de a susține toate nevoile noastre de publicitate în timp ce lucrăm împreună pentru a construi o nouă ofertă susținută de reclame. Microsoft a oferit flexibilitatea de a inova de-a lungul timpului, atât din punct de vedere tehnologic, cât și din punct de vedere al vânzărilor, precum și protecție puternică a confidențialității membrilor noștri (…)

Obiectivul nostru pe termen lung este clar: mai multe opțiuni pentru consumatori și o experiență premium de brand TV (…)”, a transmis Netflix.

Deși Netflix nu a anunțat o dată oficială pentru lansarea noului tip de abonament cu reclame, mult mai ieftin, se zvonește că acesta va deveni disponibil pentru clienți până la sfârșitul anului 2022.

Noul abonament de la Netflix e așteptat să aibă un impact mare asupra publicului larg, în contextul în care, la nivel global, omenirea traversează o perioadă destul de dificilă din punct de vedere financiar. În acest moment, orice ban economisit contează, iar Netflix e posibil să se bucure din nou de o creștere a numărului de abonați, după scăderile din ultima vreme.