Banca Transilvania dă lovitura, din nou: lecția importantă pentru ING și Raiffeisen
Banca Transilvania continuă să fie un reper pentru sectorul bancar românesc, într-o eră a digitalizării și a dezvoltării fără precedent a soluțiilor la distanță, pentru clienți.
Instituția se bucură de un real succes cu serviciile digitale pe care le pune la dispoziția clienților, persoane fizice sau jurudice, iar acest lucru se vede, cât se poate de clar, în cifre.
Aplicația mobilă a băncii este folosită de 2 milioane de persoane. A devenit, practic, o super-aplicație bancară, unde clienții își pot soluționa problemele și pot realiza diverse tranzacții și operațiuni, fără să fie nevoiți să se deplaseze fizic, într-una dintre sucursalele băncii.
Clienții sunt surprinși plăcut
Clienții băncii sunt surprinși plăcut de oportunitățile pe care aplicația mobilă a băncii le oferă. Pe lângă cele prezentate anterior, BT Pay le pune la dispoziție și opțiuni complementare: donații, oferte şi sănătate.
De asemenea, clienții au posibilitatea inclusiv de a-și gestiona cardurile bancare pe care le dețin. Reprezentanții instituției bancare mai spun, cu privire la acest aspect, că fiecare al doilea card emis de Banca Transilvania este în format digital, înrolat în BT Pay.
„BT Pay este aplicația wallet care a deschis drumul către plățile contactless cu telefonul, prima de acest tip lansată pe piața de payments din România. Patru ani de BT Pay înseamnă formarea de comportamente noi, un alt mod de a face plăți – fie ele cumpărături la comercianți sau transferuri de bani -, dar și de a interacționa cu banca.
De-a lungul anilor, aplicația și-a păstrat poziția de leadership prin lansarea constantă de facilități, așa cum vom face și de acum încolo. BT Pay este cea mai bună opțiune de banking la distanță pentru clienții noștri”, spune Gabriela Nistor, Director General Adjunct, Head of Retail Banking & Network, Banca Transilvania.
Într-o singură zi, prin aplicația BT Pay au loc:
-250.000 de plăți cu telefonul;
-100.000 de transferuri de bani;
-150.000 de confirmări ale cumpărăturilor online;
-1,5 milioane de verificări a banilor din cont;
-2.000 de plăți facturi/zi prin opțiunea lansată recent, Plăți facturi.