Amazon, avantaj în fața Spotify: când vei putea vedea „My Favourite Murder” pe platformă
Amazon se luptă din nou pentru a cumpăra drepturile la podcasturi importante și rețelele care le partajează.
Potrivit Bloomberg, Amazon cumpără drepturi exclusive de distribuție și reclame pentru serialul popular „My Favourite Murder” și pentru alte podcasturi de la Exactly Right Media.
Așadar, Amazon Music și Wondery vor oferi episoade din podcastul îndrăgit cu o săptămână înainte ca acestea să fie disponibile oriunde altundeva, iar Amazon va avea dreptul exclusiv de a vinde reclame. Serviciul Wondery+ plătit va oferi emisiuni fără reclame.
Vei putea vedea „My Favourite Murder” pe Amazon, cu o săptămâna mai devreme de lansare
Cu toate acestea, compania nu a dezvăluit termenii acordului. Când Amazon a cumpărat podcastul SmartLess, a plătit 80 de milioane de dolari pentru o afacere de trei ani care includea și exclusivități de o săptămână.
Aranjamentul vine în timp ce Amazon concurează cu Spotify și alți giganți ai tehnologiei care obțin podcasturi importante. Deși oferta „My Favourite Murder” nu este o exclusivitate completă, scopul este același: Amazon vrea să stimuleze utilizarea serviciilor sale și, în mod ideal, să adauge câțiva clienți plătitori. Orice cheltuiește compania acum ar putea merita dacă te convinge să schimbi aplicațiile și să aduci bani pentru abonament.
Spotify și Amazon au stimulente diferite, desigur, iar ceea ce trebuie luat în considerare sunt abordările lor diferite. Amazon ar prefera să asculți pe Amazon Music sau Wondery Plus, dar nu îi depinde afacerea de asta.
Spotify, totuși, are nevoie să asculți pe platforma sa. Aplicația este aproape întreaga sa activitate în prezent, și anume prin abonamente, în timp ce tehnologia sa de reclame podcast, Streaming Ad Insertion, depinde de faptul că un ascultător este în aplicație, astfel încât să poată viza corect reclamele. Ofertele sale de show-uri sunt concepute pentru a te aduce în lumea sa și, în același timp, susțin activitatea publicitară.