Cum te face Mark Zuckerberg să crezi că platforma lui este cea mai bună: te minte
Acum câteva luni, Mark Zuckerberg a aprobat un proiect din interiorul companiei. Acesta are un scop bine definit, în ceea ce privește imaginea platformei de socializare.
Proiectul se numește Project Amplify și este conceput pentru a îmbunătății imaginea publică a platformei. Astfel că, utilizatorii de Facebook vor primii, constant, doar articole pozitive despre platformă. Mark Zuckerberg a aprobat acest proiect pentru a face o campanie mai agresivă când vine vorba de scandaluri apărute în presă. În acest fel, directorii companiei își vor cere mai rar scuze public pentru diversele rele cauzate de Facebook.
Datorită acestor articole pozitive promovate pe News Feed, Facebook va devenii o platformă mai bună în ochii utilizatorilor. Se pare că, o parte dintre directori au rămas șocați de idee. În luna august, a început testarea proiectului și a fost pentru prim dată când platforma promova în mod activ articole pozitive despre companie pe News Feed.
Proiectul este doar una dintre deciziile pe care Facebook le-a luat, în acest an, cu scopul de a-și transforma în mod agresiv imaginea. La fel, în comunicare se încearcă distanțarea lui Mark Zuckerberg de orice fel de scandaluri. Cei din afara companiei au acces la tot mai puține date ale companiei. În aceste fel, oficialii Facebook nu se vor mai scuza public atât de des precum în trecut.
De unde a pornit acest proiect?
Nemulțumirea lor este mai veche. De mulți ani rețeaua a avut parte de multe mai multe critici decât Google sau Twitter. Ei consideră ca accesul mai ușor la datele lor, a atras mai multe speculații și conotații negative, decât ar fi trebuit. E s-au văzut obligați , de fiecare dată, să își ceară scuze în fața publicului.
La începutul anului, platforma a decis să își apere imaginea în mod mai agresiv. Așa au găsit ei varianta prin care News Feed-ul să fie alimentat doar cu articole pozitive pentru a venii în întâmpinarea altor speculații legate de ei.