TikTok are nevoie de bani. Ce planuri are vestita rețea de socializare
Rețeaua de socializare TikTok care permite utilizatorilor să creeze sau să urmărească videoclipuri are o notorietate foarte mare în rândul tinerilor și nu numai. La ora actuală este una dintre cele mai instalate aplicații din România.
TikTok este o rețea de socializare deținută de ByteDance. Aceasta a fost lansată în China, în septembrie 2016, sub numele de ”A.me”. Ea este folosită pentru a crea și distribuit videoclipuri scurte. Inițial a fost lansată doar în China, dar acum este populară în întreaga lume.
De ce are TikTok nevoie de împrumut?
Compania chineză ByteDance poartă discuții cu băncile de pe Wall Street pentru un împrumut. Platforma de socializare vrea să ia trei miliarde de dolari pentru refinațarea datoriilor existente.
ByteDance vrea să profite de nivelul redus al dobânzilor din această perioadă. Astfel TikTok va putea să își ramburseze datoriile pe care le au deja. Ei declară că termenii împrumutului nu sunt foarte clari, încă.
Anterior, portalul de știri în tehnologie The Information a publicat și el informația. Aceștia au spus că ByteDance discută cu băncile despre o finanțare cuprinsă între patru și cinci miliarde de dolari. Împrumutul solicitat va fi pentru a-și refinanța datoriile și a-și finanța expansiunea externă.
La începutul acestui an, ByteDance făcea o analiză a listărilor publice. Dar în luna aprilie, compania a anunțat, în mod oficial, că nu există planuri iminente pentru o ofertă publică.
Anul trecut, TikTik a devenit cea mai descărcată aplicație mobilă din lume. Facebook și aplicațiile sale de mesagerie au rămas în urma acestuia. Asta înseamnă că popularitatea de care se bucură platforma a depășit vârsta adolescenței. La acest lucru a contribuit în mare măsură pandemia de coronavirus.
Platforma de clipuri, inițial, a fost foarte utilizată de tineri. Acum pare să fi depășit aceasta categorie de vârstă. TikTok revendică aproape 700 de milioane de utilizatori lunari în întreaga lume. Conform unor statistici, se pare că utilizatorii de internet preferă conținutul video.