VIDEO Reclama care îți schimbă opinia despre mașinile electrice, gata de Super Bowl
Duminică, în Statele Unite ale Americii, va avea loc cel mai important meci de fotbal american, finala NFL. Supranumit Super Bowl, evenimentul este cunoscut în această parte a oceanului pentru reclamele de la pauză.
Deși vom vedea toate reclamele de la Super Bowl a doua zi după eveniment, câteva dintre ele au început deja să circule pe internet. Nu este exclus nici ca versiunea care va fi difuzată la TV să fie semnificativă mai scurtă decât cea care ajunge online. De aceea, merită să arunci o privire pe clipul de mai sus.
Cu Will Ferrel în rolul principal, reclama este creată de cei de la General Motors sau GM, pentru a-și promova noile mașini electrice. În clipul de aproximativ un minut și jumătate, Ferrel intră într-un conflict cât se poate de agresiv cu norvegienii și afinitatea lor de a face investiții în mașini electrice.
Pentru că vrea să ducă lupta pe teritoriul lor, personajul interpretat de Ferrel merge în Norvegia împreună cu Kenan Thompson (SNL, Kenan) și Awkwafina (Ocean`s Eight, Crazy Rich Asians). Dacă nu era evident, s-ar putea să fie distribuția cea mai corectă politică.
Premisa reclamei este că Ferrel s-a săturat să vadă că peste jumătate din autoturismele comercializate în țara scandinavă sunt cu propulsie electrică, o realitate cauzată de indemnizațiile semnificative ale guvernului norvegian în acest sens. În SUA, procentul este doar 4%.
În acest set de circumstanțe, Ferrel vrea să schimbe percepția americanilor pe acest subiect arătând performanța impresionantă a bateriilor Ultium din cea mai nouă serie de bolizi din portofoliul GM. El conduce un Cadillac Lyriq, în timp ce Thompson și Awkwafina se urcă la volanul foarte impresionantului și impozantului Hummer EV. Pasul doi este să meargă spre Norvegia. Pentru că vorbim de Ferrel, reclama vine cu o doză semnificativă de umor.