05 feb. 2021 | 07:30

Mașina Apple va avea ”o bucată” din Porsche: gestul care îngrijorează concurența

ACTUALITATE
Mașina Apple va avea ”o bucată” din Porsche: gestul care îngrijorează concurența

Apple ia foarte în serios dezvoltarea unui autoturism inteligent cu propulsie electrică și, dacă în trecut s-a ferit să facă investiții evident în acest proiect, acum compania nu se mai ascunde după deget.

Project Titan este numele intern al proiectului Apple pentru primul autoturism ieșit din Cupertino. În trecut, vedeam noi informații pe marginea lui la fiecare câteva luni. Acum, aproape în fiecare săptămână vedem cel puțin schimbări de personal care atestă efortul companiei în direcția mașinilor electrice.

Cele mai noi detalii despre mașina deșteaptă de la Apple leagă compania de Porsche, conform unor informații obținute de Business Insider. Mai precis, este vorba de domnul din imaginea de mai jos. Acesta se pare că a fost ”racolat” de Apple, după ce și-a dedicat ultimul deceniu poziției de vicepreședinte în cadrul Porsche, responsabil de dezvoltarea caroseriei la Porsche Taycan.

Manfred Harrer Porsche

Manfred Harrer, Vice President of Chassis Development, prezentând Porsche Taycan

Doctorul Manfred Harrer a fost direct responsabil de multe dintre deciziile de design din spatele Porsche Taycan, prima mașină electrică a nemților. Acel proiect a fost unul foarte important pentru producătorul german pentru că era menit să funcționeze ca o platformă pentru o întreagă familie de mașini electrice create sub brandul Porsche.

Manfred Harrer este incredibil de relevant în această industrie, printre altele fiind omul care în mod autentic a scris manualul de sisteme de viraj moderne. Acum, lucrează la Apple.

Inginerul și-a început cariera la Audi, s-a mutat la Porsche, iar toate semnele erau că va rămâne Porsche până la pensie. Se pare însă că Apple a venit cu o ofertă imbatabilă. Înainte de Taycan, el a fost director peste divizia de caroserii tradiționale pentru mașinile Porsche, dar specializarea dobândită din lucrul la mașini electrice este motivul principal pentru care a atras atenția gigantului din Cupertino. Este ca și cum Tim Cook s-a uitat în piață la cine este cel mai bun pe realizarea unei mașini electrice impozante și i-a bătut la ușă.

Porsche și Manfred Harrer nu au comentat încă în mod oficial pe marginea tranziției la Apple.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele