Fortnite, jocul fenomen din ultimii ani, era pe punctul să fie anulat
Fortnite nu ar fi putut să vadă lumina zilei, iar asta i-ar fi bucurat pe unii, dar, cu siguranță, ar fi întristrat milioane de gameri.
„Jocul acela pe care tu-l iubești, senzația mondială, nu ar fi existat dacă eu rămâneam la Epic”, a recunoscut Rod Ferugsson, fostul director de producție de la Epic Games.
Fenomenul celor de la Epic Games, ce a ajuns la un nivel de popularitate inimaginabil, nu ar fi existat dacă Ferugsson nu ar fi plecat din companie, după cum a mărturisit chiar el în cadrul unui interviu de la E3.
Motivul pentru care Fortnite era să fie anulat
El voia să anuleze jocul, însă pe vremea aceea producția întimpinase probleme și nu era un joc de tip battle royale. „Dacă rămâneam la Epic, aș fi anulat Fortnite. Cu siguranță. Înainte să plec am încercat să anulez producția. Pe vremea aceea se nume Save the World și nu îndeplinea criteriile de calitate pentru un proiect condus de mine”, a spus fost director de producție al Epic.
Fergusson nu a intrat în detalii în privința dificultăților pe care le avea Fortnite în acel timp. El a plecat de la Epic la Irrational Games și a ajutat la terminarea dezvoltării BioShock Infinite, apoi s-a dus la Microsoft pentru a conduce dezvoltarea viitorului titlu Gears of War.
El spune că nu regretă că a plecat de la Epic înainte ca Fortnite să devină un succes mondial. „Sunt super fericit pentru succesul lor”, a spus el și a atras din nou atenția asupra faptului că jocul nu ar fi existat dacă el rămânea la studio.
Fortnite a început ca un joc banal. Dar a continuat să evolueze și a ajuns să primească un mod de tip battle royale. Modul de battle royale al Fortnite a fost lansat în septembrie 2017, iar atunci jocul a devenit cu adevărat popular.