Schimbarea de pe Instagram care o să te facă să renunți la platforma asta
Facebook a anunțat că va introduce o schimbare pe Instagram în urma căreia platforma nu va mai fi niciodată la fel pentru utilizatori.
În curând, în timpul obișnuitului scroll pe Instagram ai putea vedea mult mai mult conținut sponsorizat decât până acum. Facebook a anunțat că-și va schimba strategia în ceea ce privește publicitatea de pe platforma de photo-sharing. Astfel, utilizatorii Instagram vor vedea în feed-ul lor mai mult conținut plătit de la influenceri. Partea proastă e că vei vedea aceste postări chiar dacă nu îi urmărești pe aceștia pe rețeaua socială.
Motivul pentru care Facebook face asta este pentru a ajuta brandurile să crească, cu ajutorul publicității. „Afacerile au oportunitatea să spună povestea brandului prin vocile creatorilor, pot atinge noi audiențe și pot măsura impactul”, a declarat compania într-o postare pe blog. Totuși, măsura nu mulțumește neapărat pe toată lumea. Cu siguranță, va fi un instrument util pentru branduri, dar destul de neplăcut pentru utilizatorii Instagram.
Instagram îți va arăta și mai multe reclame în feed
Reclamele vor arăta la fel ca acel conținut sponsorizat pe care îl vezi deja în feed-ul de pe Instagram. Acestea vor veni cu eticheta „parteneriat plătit”. Facebook ar fi început testele acestor reclame încă de anul trecut.
Știm cu toții că influencerii fac cei mai mulți bani din colaborările pe care le au cu brandurile și e clar că noua politică Instagram îi va ajuta și pe aceștia. Aparent, conținutul promovat direct din postările influencer-ului ar conferi campaniei mai multă autenticitate.
Aproximativ 68% dintre utilizatorii care intră regulat pe Instagram spun că vin pe platformă pentru a interacționa cu acei creatori, potrivit rețelei sociale. Pentru mulți, din păcate, rezultatul va fi și mai multe reclame nedorite în feed.
Noua caracteristică va fi implementată în următoarele câteva săptămâni. Va ajunge și pe stories, dar în câteva luni.