Apple a învins Samsung la vânzări în cea mai mare piață din lume
Deși Samsung a făcut câteva glume foarte agresive pe marginea iPhone-urilor, se pare că telefoane Apple se vând mai bine decât întreaga gamă a sud coreenilor.
Competiția dintre Apple și Samsung este una cunoscută la nivel global. Există și câteva procese întinse pe ultimul deceniu pentru a confirma faptul că nu au cea mai bună relație. Ca un exemplu, reclama publicată de Samsung în urmă cu câteva zile ironizează toate modelele de iPhone lansate vreodată, până la nivelul în care unii s-au întrebat dacă astfel de manifestări de marketing sunt legale.
În mod normal, ar fi fost rândul celor de la Apple să arunce cu glumițe, dar vânzările au reprezentat un argument suficient pentru a nu mai fi cazul altor ”agresivități”. Conform celui mai recent raport publicat de Strategy Analytics, pe ultimul trimestru fiscal, vânzările de iPhone din Statele Unite au ieșit în fața Samsung, deși portofoliul de smartphone-uri al sud coreenilor este aproape absurd.
Revenind însă la cifre, Apple a livrat 12 milioane de iPhone-uri în trei luni, obținând 30,4% din piață. Pe poziția a doua în clasament se află cei de la Samsung, 25,1% din piață. Având în vedere că vorbim de milioane de aparate, cele aproximativ cinci procente resprezintă o distanță foarte mare între locurile unu și doi.
Trecând peste vestea bună, există și o veste proastă confirmată de același studiu. De la an la an, vânzările de mobile au scăzut. În același trimestru de acum un an, Apple comercializase 13 milioane de dispozitive. Pe întregul teritoriu al Statelor Unite ale Americii, în aceleași trei luni din 2016 s-au vândut un total de 40,1 milioane de aparate, cu 0,6 milioane mai mult decât în 2017.
Aceste statistici nu iau în calcul vânzările înregistrate de recent lansatele iPhone 8, iPhone 8 Plus și iPhone X. Având în vedere schimbările importante de funcționalitate și design introduse de iPhone X, este puțin probabil ca următorul trimestru să fie tot unul negativ comparativ cu anul trecut.