28 iul. 2017 | 14:30

Nu este imposibil să trișezi la Overwatch, dar nu ai vrea să o faci

ACTUALITATE
Nu este imposibil să trișezi la Overwatch, dar nu ai vrea să o faci

Nici un joc nu este infailibil și aproape de fiecare dată poți trișa, dar creatorii Overwatch vor să fie siguri că fac tot ce-i posibil pentru a descuraja comportamentul.

Într-un timp surprinzător de scurt pentru o franciză complet nouă, Overwatch a devenit unul dintre cele mai populare shootere online create vreodată. Cu o varietate foarte mare de caractere și un mecanism de gameplay ce a introdus surprinzător de multe elemente originale, jocul celor de la Blizzard continuă să fie surprinzător de relevant la mai bine de 12 luni de la lansare.

Pentru ca un joc precum Overwatch să nu ajungă să se reflecte într-o experiență de gaming frustrantă pentru jucători, oficialii Blizzard fac investiții importante în descurajarea trișorilor. Au existat din totdeauna câteva reguli bine puse la punct în acest scop, dar lista riscurilor la care te expui ca cheater a devenit semnificativ mai stufoasă peste noapte. În plus, nici măcar nu mai este vorba doar de trișat. Este suficient să stresezi suficient de mult inamicii in-game și riști să nu mai poți juca vreodată titlul după ce l-ai cumpărat cu o sumă generoasă.

Conform celei mai recente liste de pedepse apărută pe site-ul Blizzard, nu doar cei care trișează se pot ,,bucura” de ban permanent in-game. Riscă să nu mai poată comenta in-game, să fie suspendați sau să aibă parte de ban cei care abuzează, hărțuiesc, fac spam sau stresează alți jucători. Noul set de reguli este implementat în timp real, deci este mai recomandabil ca întotdeauna să ai un comportament decent in-game.

Pentru a facilita implementarea noilor reguli cum se cuvine, Blizzard a introdus un set de îmbunătățiri semnificative mecanismului de raportare al jucătorilor care fac probleme. În plus, de fiecare dată când un jucător raportat va fi penalizat, vei avea parte de o notificare prin care ți se aduce la cunoștință pedeaspa aplicată ,,răufăcătorului”. În mod previzibil, cei care abuzează de sistemul de raportare in-game vor avea de asemenea de suferit.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele