CEO-ul Huawei nu vede utilitatea ceasurilor inteligente
Huawei are câteva ceasuri inteligente pe piață cu un design atrăgător, dar asta nu înseamnă că ar trebui să se vândă precum pâinea caldă.
Opiniile despre utilitatea smartwatch-urilor sunt foarte variate. Din acest motiv, nici vânzările din piața de purtabile nu sunt remarcabile. Cei mai mulți amatorii de ceasuri se orientează în continuare către ceasuri clasice, iar cei care vor să-și monitorizeze efortul, o fac de cele mai multe ori prin intermediul unor brățări inteligente semnficativ mai ieftine decât cel mai recent Apple Watch. Din acest motiv, pare aproape suspect interesul unor giganți din lumea modei și a accesoriilor premium în smartwatch-uri.
Degeaba vedem ceasuri smart de la Tag Heuer, Mont Blanc sau Breitling, când aceste gadgeturi au o problemă de imagine. În plus, este absurd să investești 2000, 5000 sau 10000 de dolari într-un aparat care în doi ani s-ar putea să devină complet inutil. Nici măcar nu are legătură cu banii pe care îi ai la dispoziție.
Din motivele înșirate mai sus, nu ar trebui să vină ca o surpriză faptul că CEO-ul Huawei și-a exprimat o opinie destul ciudată față de smartwatch-uri. Afirmațiile au fost spuse de către Eric Xu Zhijun în cadrul Global Analyst Summit desfășurat zilele trecute în Shenzhen, China. Simplu și eficient, acesta a spus că nu vede utilitatea prezenței smartwatch-urilor în piață. ,,Sunt întotdeauna confuz vizavi de utilitatea smartwatch-urilor atâta timp cât avem smartphone-uri.” Pentru a duce agresivitatea față de acest segment de produse la un cu totul alt nivel a mai ținut să afirme că nici nu a visat vreodată să poarte așa ceva.
Pe de o parte, nu este exclus ca Eric Xu Zhijun să aibă o problemă cu ceasurile în general, deși acest lucru este puțin probabil. Partea tristă este că, datorită poziției sale de CEO și a opiniei personale, s-ar putea să blocheze apariția pe piață a unor purtabile inovative.