Bang & Olufsen Beolit 17 cu 240 de wați pare mai mare decât e
Majoritatea boxelor portabile cu Bluetooth implică un compromis de performanță, dar acest principiu nu e valabil în cazul Bang & Olufsen Beolit 17.
Amatorii de soluții audio / video de top au o sensibilitate deosebită pentru Bang & Olufsen. Produsele danezilor sunt de multe ori exagerat de scumpe, dar reușesc să iasă în evidență prin intermediul unor inovații impresionante în materie de design și performanță. Aceste particularități sunt cât se poate de adevărate atunci când ne uităm la Beolit 17.
Seria B&O Play de produse de la Bang & Olufsen a început o dată cu boxa Beolit 12. După 5 ani, respectivul model primește un upgrade important prin intermediul Beolit 17. Între timp, în 2015, a fost lansat Beolit 15, dar acea versiune nu s-a reflectat într-un upgrade semnificativ de performanță față de Beolit 12, doar într-unul de conectivitate și autonomie.
Noua creație Beolit 12 este cea mai puternică boxă portabilă a danezilor, cu o putere totală de 240 de wați și un design premium atrăgător prin simplitate. Carcasa este realizată din aceeași combinație de aluminiu cu o cataramă de piele naturală. Suportul inferior și partea superioară a carcasei sunt realizate dintr-un polimer robust, o formulare pretențioasă pentru un plastic menit să reziste la plimbările dese pentru care a fost menită această boxă. Partea superioară are și un strat cu un grad sporit de aderență, menit probabil să vă țină telefonul fără să alunece sau să se zgârie.
Punctul forte al Beolit 17, la fel ca în cazul celorlalte boxe Bang & Olufsen constă în autonomie. Producătorul promite valoarea astronomică de 24 de ore de audiție la un nivel mediu departe de priză. În materie de butoane, nu include foarte multe, dar are unul căruia îi puteți asocia una din patru funcții prin intermediul aplicației de mobil Beoplay. Din aceeași aplicație asociați și câteva preseturi de personalizare a experienței audio printr-o interfață intuitivă intitulată ToneTouch.
Prețul pentru Beolit 17 este de 500 de euro și ar trebui deja să fi ajuns în toate reprezentanțele companiei.