Reclamele la PS4 sunt mai scumpe decât cele la Xbox One [VIDEO]
Faptul că PS4 se vânde ca pâinea caldă se pare că nu se datorează doar abilităţilor consolei, ci şi unui buget generos de marketing.
Am dezbătut mult timp în trecut cursa dintre Sony PS4 şi Microsoft Xbox One. De fiecare dată, din varii motive, câştigătorul este acelaşi. Jocurile pe PS4 arată mai bine, pentru mult timp consola a fost mai ieftină cu 100 de dolari faţă de Xbox One şi, nu în ultimul rând, portofoliul de jocuri exclusive este foarte generos.
Deşi iniţial aţi fi fost tentaţi să credeţi că alegerea unei console este o chestiune de gust şi preferinţă personală, se pare că Sony a facut eforturi semnificative pentru a vă convinge să vă cumpăraţi un PS4. Pentru a reuşi să se laude cu 7 milioane de console livrate către gameri, compania japoneză a investit o sumă generoasă de bani în marketing. Cei de la iSpot au monitorizat investiţiile celor doi giganţi la acest capitol şi diferenţele sunt tranşante.
De la începutul lunii ianuarie a acestui an şi până la sfârşitul lui mai, 59 de milioane de dolari au fost cheltuiţi pe campanii publicitare la TV de către Sony. Microsoft, de cealaltă parte a baricadei, s-a rezumat la 34,7 milioane dolari. Mai grav decât atât este că nu sunt avute în vedere lunile noiembrie, decembrie 2013 şi iunie 2014. Sunt convins că am fi vorbit de o valoare investită în marketing semnificativ mai mare dacă ar fi fost sintetizată întreaga perioadă de timp, de la momentul lansării pe piaţă a consolei şi până la această oră.
Defalcând pe posturi investiţia fabuloasă, cea mai mare parte a banilor s-a orientat către posturile americane Fox şi Comedy Central. Cea mai populară reclamă din toate campaniile pentru PS4 este cea de mai jos.