Microsoft critica din nou iPad-ul printr-o noua reclama
Cateva avantaje ale unei tablete cu Windows RT sunt evidentiate de Microsoft in cea mai recenta reclama din seria anti-Apple.
iPad-ul este cea mai populara tableta la ora actuala. Cu toate ca marja de diferenta intre cei care folosesc un iDevice si orice alt ultraportabil similar cu Android s-a mai micsorat, numarul celor care au sau isi doresc un iPad inca este foarte numeros.
In incercarea de a atrage cativa utilizatori noi in curtea Microsoft, gigantul din Redmond a inceput o campanie destul de agresiva anti-Apple si, explicit, anti iPad. Cel mai nou videoclip din serie il puteti vedea mai jos si face o comparatie intre un Dell XPS 10 si un iPad de 32GB. Se incepe cu o functie de zoom out care iti permite sa vezi toate aplicatiile instalate si care lipseste pe iOS. Se continua cu incercarea unui utilizator de a descarca imagini de pe un card microSD. Desi in cazul Apple exista un adaptor care faciliteaza aceasta activitate intr-un mod foarte simplu, tableta cu Windows RT vine cu cititor de carduri integrat. Comparatia este finalizata cand, posesorul tabletei Dell demonstreaza ca respectiva creatie este capabila si de afisarea mai multor aplicatii deschise simultan.
Personal, astfel de reclame mi se par destul de agresive si sunt de parere ca fac o treaba destul de buna in a ofensa utilizatorii de iPad. Desi scopul acesti clip este de a convinge utilizatorii care cocheteaza cu gandul achizitiei unei tablete sa-si cumpere ceva cu Windows RT, cred ca intreaga procedura putea fi realizata si fara gestul absurd si necontrolat al unei maini ce incerca sa introduca un card pe fiecare margine a unui iPad.