Prima reclama la HTC One: o parodie amuzanta sau… un mic esec? [+VIDEO]
,,Incearca” este cel mai potrivit cuvant pentru a defini efectul scenariului din spatele unui clip de promovare al noului HTC One realizat de FunnyOrDie.
Din motive necunoscute, in loc sa faca niste reclame care sa scoata in evidenta punctele forte ale noului sau smartphone, HTC a preferat sa investeasca bani intr-un clip de aproximativ patru minute care nu prea are legatura cu abilitatile telefonului. Vorbim practic de o parodie la reality show-ul Burlacul, in care mai multi concurenti, echipati cu diverse tipuri de telefoane, concureaza cu noul HTC One.
Pentru ca sunt mari sanse sa nu aveti rabdare sa vedeti clipul pana la capat, surpriza este ca domnisoara aflata in cautarea sufletului pereche alege ca partener varful de gama al companiei taiwaneze.
In principiu, abordarea umorista a situatiei ar fi putut fi una inspirata, mai ales ca mai sunt doar cateva zile pana cand HTC One se va comercializa in SUA. James Van Der Beek, transformat in vedeta de serialul Dawson’s Creek, a jucat bine in rolul primit. Problema e ca scenariul vine cu o doza de umor subiectiva pe care prea putini o vor gusta, motiv pentru care prefer sa clasific aceasta investiie a celor de la HTC ca fiind un esec.
Probabil ca inspiratia pentru acest tip promovare a venit de la reclamele recente la terminalele Samsung de la SuperBowl. Totusi, in acel caz nu s-a investit doar in actori, ci si intr-un scenariu bine gandit.
Voua cum vi se pare reclama HTC One?