08 feb. 2025 | 10:54

Supermarketul din România care oferă până la 70% reducere pe 10 februarie, când românii sunt îndemnaţi să nu intre în marile magazine. Ce alte promoţii sunt

Știri social
Supermarketul din România care oferă până la 70% reducere pe 10 februarie, când românii sunt îndemnaţi să nu intre în marile magazine. Ce alte promoţii sunt

Începând din acest weekend, un supermarket din România va oferi până la 70% reducere pentru clienții săi. Este vorba despre Carrefour, care are reduceri mari la îmbrăcămintea pentru copii. Pe de altă parte, Călin Georgescu a lansat un apel către români, în care îi îndeamnă să nu intre în marile magazine din țară.

Carrefour oferă reduceri mari la hainele pentru bebeluși

Până pe 10 februarie 2025, Carrefour a lansat oferte imbatabile la o gamă largă de obiecte vestimentare. În plus, supermarketul are și 30% reducere la aproape toate electrocasnicele. Așadar, românii care vor să profite de prețuri mici la hainele pentru bebeluși, o pot face începând din acest weekend. Mai multe articole din gama Tex sunt disponibile acum la rafturi. 

Aceste reduceri vin în contextul în care Călin Georgescu a lansat un apel, zilele trecute, către români, și anume, de a boicota supermarketurile pe data de 10 februarie 2025.

“De aceea vă îndemn sincer ca pe data de 10 februarie să alegeți să vă faceți cumpărăturile cu preponderență din piețe, magazine locale, sătești sau comunale, din fața porții. Iar în orașe încercați să alegeți magazine de cartier. Sigur, invit și clasa politică să participe în mod direct”, este o parte din mesajul lui Călin Georgescu.

Istoricul reducerilor Carrefour

Carrefour România a implementat numeroase campanii de reduceri în 2024, vizând atât produse de bază, cât și oferte speciale pentru branduri românești.

Printre acestea se numără campaniile ”Minus la sută” cu reduceri de 10-20% pentru 1.700 de produse și campania aniversară care a oferit vouchere de 30% reducere pentru branduri autohtone.

De asemenea, clienții pot beneficia de oferte săptămânale și reduceri exclusive prin aplicația Carrefour, accesibile doar celor cu cont în programul de fidelizare ”Act for Good”.

Carrefour continuă să își extindă rețeaua de magazine, oferind o gamă variată de opțiuni de cumpărături atât online, cât și offline. Astfel, campania ”Reducem prețurile” reprezintă un alt pas important în sprijinul consumatorilor care vor să profite de oferte avantajoase în perioada următoare.

Ar putea dispărea magazinele Carrefour din România?

Propunerea legislativă care vizează marile lanțuri comerciale a stârnit controverse. Deputatul AUR Gabriel Florea dorește mutarea hipermarketurilor în afara orașelor și limitarea numărului de magazine ale aceluiași brand. Inițiativa vine în contextul unor atacuri recente la adresa supermarketurilor din România.

Gabriel Florea susține că marile lanțuri de magazine au monopolizat piața din România, în timp ce autoritățile nu iau măsuri pentru a regla situația.

”În toată Europa, există reguli clare: pe un anumit sector, un brand poate avea maximum două supermarketuri. La noi, însă, aceleași companii domină fiecare colț al marilor orașe, sufocând micii comercianți și producătorii locali”, afirmă parlamentarul, potrivit unui comunicat de presă.

Deși propunerea legislativă și apelurile la boicot au atras atenția publicului, până în acest moment nu există o decizie oficială privind mutarea sau închiderea hipermarketurilor.

Retailerii internaționali nu au comentat inițiativa, însă analiștii economici consideră că o astfel de măsură ar putea afecta și consumatorii, crescând prețurile și reducând accesul la produse diversificate. Rămâne de văzut dacă proiectul legislativ va ajunge pe masa Parlamentului și ce efecte ar putea avea asupra pieței de retail din România!