26 mart. 2024 | 11:11

Dacia, în derapaj total din cauza mașinii electrice de doar 10.000 de euro. Cine o produce și cum poate spulbera supremația producătorului de la Mioveni

ACTUALITATE
Dacia, în derapaj total din cauza mașinii electrice de doar 10.000 de euro. Cine o produce și cum poate spulbera supremația producătorului de la Mioveni

Într-o eră în care preocuparea pentru mediul înconjurător și inovația tehnologică sunt în centrul atenției, vehiculele electrice își câștigă tot mai mult teren pe piața auto globală.

China joacă un rol esențial, iar un exemplu reprezentativ în acest sens îl constituie BYD Seagull, un vehicul electric mic, dar cu un impact major asupra industriei auto globale.

Prețul și performanța, cheia succesului pentru industria de mașini electrice

BYD Seagull atrage atenția prin prețul său accesibil, care începe de la 69.800 de yuani (mai puțin de 10.000 de dolari), făcându-l o opțiune atractivă pentru mulți consumatorii cu venituri mici.

Cu toate acestea, nu doar prețul competitiv face ca Seagull să fie remarcabil, ci și potențialul său de a schimba industria auto.

Pe măsură ce vânzările de vehicule electrice creșteau, BYD își extindea operațiunile la nivel global, contribuind la creșterea semnificativă a profiturilor.

În timp ce vehiculele electrice chinezești, precum Seagull, își găsesc drumul pe piețele internaționale, producătorii auto americani încearcă să țină pasul cu acest trend, iar Dacia, cu siguranță, va pierde teren cu modelul Spring.

Există îngrijorări că prezența tot mai mare a vehiculelor electrice chinezești ar putea amenința producția internă și prețurile vehiculelor americane.

Creșterea vânzărilor de mașinilor electrice din China a condus chiar la depășirea gigantului Tesla, transformând BYD în cel mai mare producător din lume la sfârșitul anului 2023.

BYD Seagull

BYD Seagull

BYD Seagull, o mașină electrică ieftină și abilă

BYD Seagull, cunoscut și sub numele de BYD Dolphin Mini în America Latină, impresionează prin eficiență și calitate.

Cu o autonomie de până la 190 de mile cu o singură încărcare și o construcție simplă, dar fiabilă, acesta devine o opțiune atractivă pentru mulți consumatori.

Cu toate acestea, pe măsură ce producția chineză de vehicule electrice continuă să crească, politicienii și liderii din industria auto din întreaga lume își exprimă îngrijorarea cu privire la impactul acestei creșteri asupra industriei auto locale.

În Statele Unite și în Europa, preocupările referitoare la competiția chineză și la importurile de vehicule electrice fabricate în China au devenit din ce în ce mai mari.

În concluzie, revoluția mașinilor electrice reprezintă o schimbare semnificativă în peisajul industriei auto globale, iar China ocupă un loc central în această transformare.

Primul meu contact cu presa s-a întâmplă la vârsta de 11 ani, când ziarul călărășean Pământul mi-a oferit ocazia să public în rubrica destinată copiilor. Peste ani, ajungeam la Galați unde ... vezi toate articolele