Poți concura contra AI-ului de la Sony, în Gran Turismo 7
Pe 21 februarie, ieri adică, jucătorii din întreaga lume au avut șansa la cursele cu GT Sophy de la Sony AI.
Jucătorii GT7 vor putea accesa un mod special „Gran Turismo Sophy Race Together”. Jucătorii se vor înfrunta cu patru oponenți GT Sophy AI separati, toate vehiculele ale căror specificații sunt ușor diferite, astfel încât să nu te confrunți cu un cvartet de clone, într-o serie de patru circuite de dificultate diferite.
„Diferența între piloți este că, în esență, este puterea pe care o ai față de celelalte mașini de pe pistă”, a declarat Michael Spranger, directorul operațiunii Sony AI, pentru Engadget.
„Ai diferite niveluri de performanță. La nivel de început, ai un vehicul mult mai puternic – încă în aceeași clasă, dar ești mult mai rapid decât concurența”, adaugă acesta.
Gran Turismo 7
Acea diferență de performanță continuă să se micșoreze pe măsură ce treci în dificultate, până când ajungi la unul contra GT Sophy în vehicule cu specificații identice.
Sophy cu care concurezi aici este exact aceeași Sophy care a câștigat împotriva profesioniștilor, a explicat Peter Wurman, directorul Sony AI. AI nu a fost blocat în niciun fel înainte de această lansare: „Puterea pe care o are jucătorul este un avantaj al mașinii, care le permite să fie competitivi, dar în rest, GT Sophy este același. Un șofer foarte bun, pe toate planurile”.
Acesta este un eveniment cu durată limitată. Cursele GT Sophy vor fi disponibile doar până la sfârșitul lunii martie. Echipa Sony AI limitează în timp această lansare inițială, din câteva motive tehnice, dar „în mare parte acesta este un nou design de joc și vrem să-l încercăm, să obținem feedback și apoi să luăm ceea ce am învățat și să repetăm în acest sens”, a explicat Wurman.
„Credem că această tehnologie are un potențial uriaș de a îmbunătăți cu adevărat experiența jucătorului în diferite tipuri de joc, experiențe diferite”, a continuat Wurman.
El observă că AI-urile agenților, cum ar fi GT Sophy, pot realiza multe în ceea ce privește interacțiunea cu jucătorii, dar vede și că sistemele AI aferente joacă un rol extins: „Tehnologia este cu adevărat crucială pentru crearea de conținut în sine”, a spus el.