20 iul. 2023 | 10:59

Netflix dă lovitura de grație ”săracilor”: abonamentul desființat de gigant te face să renunți la streaming

ACTUALITATE
Netflix dă lovitura de grație ”săracilor”: abonamentul desființat de gigant te face să renunți la streaming

Netflix și-a eliminat opțiunea de nivel de bază de 10 dolari, adică cea mai accesibilă a serviciului, care nu vine cu reclame.

Compania și-a actualizat pagina planuri și prețuri pentru a-i anunța pe membrii noi din SUA și Marea Britanie că nu se vor mai putea înscrie la nivelul de bază.

Între timp, cei care sunt deja în plan își pot păstra abonamentul așa cum este până când îl anulează sau îl schimbă.

Potrivit Cord Busters, Netflix și-a îndreptat atenția către planul standard cu anunțuri de ceva vreme și a făcut anterior planul de bază practic invizibil în timpul înscrierii.

Planul de bază al Netflix, aproape îngropat de gigant

Acum, planul de bază Netflix nu mai există cu adevărat ca opțiune de înscriere. Fără aceasta, utilizatorii noi și cei care se alătură din SUA și Marea Britanie vor trebui să plătească cel puțin 15,49 dolari (sau echivalentul în lire sterline) dacă nu doresc ca experiența de streaming să le fie întreruptă de reclame.

Planul Standard acceptă streaming pe două dispozitive simultan și poate transmite conținut în Full HD. De asemenea, permite utilizatorilor să descarce conținut pentru vizionare offline pe două dispozitive și oferă posibilitatea de a adăuga un membru suplimentar care nu locuiește cu ei, în schimbul unei taxe.

Totuși, opțiunea de bază a funcționat foarte bine pentru cei pe care nu îi deranjează streamingul HD, doresc doar să descarce conținut pe un singur telefon sau tabletă și nu trebuie să adauge o persoană suplimentară la contul lor.

Dacă membrii noi nu doresc să plătească peste 5 dolari în plus pentru un plan Standard, trebuie să se descurce cu nivelul Netflix Standard Ad-Supported, care costă 7 dolari pe lună.

Acceptă fluxuri Full HD și vizionare pe două dispozitive simultan, cum ar fi planul Standard fără anunțuri, dar nu are vizionare offline și opțiunea de a adăuga un membru.

În cazul în care te întrebai, ai șanse reale să vezi, în medie, 4 minute de reclame pe oră, la aproximativ 15 până la 30 de secunde fiecare, pe care, desigur, nu le poți sări – dar ai oricând opțiunea de a întoarce capul în cealaltă direcție.

Primul meu contact cu presa s-a întâmplă la vârsta de 11 ani, când ziarul călărășean Pământul mi-a oferit ocazia să public în rubrica destinată copiilor. Peste ani, ajungeam la Galați unde ... vezi toate articolele