27 feb. 2022 | 14:50

Vrei să faci afaceri și să nu mai muncești pentru alții? Iată cheia succesului în business, pentru 2022

ACTUALITATE
Vrei să faci afaceri și să nu mai muncești pentru alții? Iată cheia succesului în business, pentru 2022

Desigur că nu există o rețetă universal valabilă pentru succes. Unii ajung să aibă satisfacții în business urmând anumite strategii și reguli, în timp ce alții aplică cu totul și cu totul alte principii, dar ajung și ei la aceleași rezultate.

Chiar dacă nu putem vorbi despre un standard de măsuri și comportamente ce asigură succesul, există anumite detalii esențiale, ce cântăresc foarte greu și au un cuvânt decisiv de spus în drumul spre atingerea obiectivelor.

Ce de ajută să-ți duci firma în top, anul acesta

În 2022 un astfel de detaliu e reprezentat de prezența în online. Managerii de succes știu că, în prezent, dar și în anii care vin, cine nu e în mediul online cu firma sa, practic nu există.

Spațiul digital e domeniul în care firmele trebuie să evolueze, să performeze și pe care să pună mare preț, dar și unde să direcționeze sume importante din bugetul lor, pentru că aici este sarea și piperul, spun specialiștii.

Faptul că prezența în online e vitală pentru succes o arată, foarte clar, cifrele. Peste 99% dintre companiile românești aflate în Top 1000 după cifra de afaceri din anul 2020 sunt prezente sub o anumită formă în mediul online, conform unui studiu realizat de agenția de marketing digital Klain.

Din totalul de 1000 de businessuri analizate, 992 sunt prezente într-o formă sau alta în mediul online. Forma prevalentă de activitate este reprezentată de campaniile de PR, 91,7% dintre companii desfășurând astfel de acțiuni în spațiul digital.

A doua formă a digitalizării implementată de către cele mai importante companii din România este website-ul, 91,6% dintre ele alegând acest canal de comunicare. Site-ul reprezintă o „carte de vizită online”, fiind cel mai eficient mod de stabilire a prezenței în acest mediu. Chiar dacă 91,6% dintre primele 1000 de companii dețin un website, doar 82,2% dintre acestea și-au optimizat site-ul pentru mobile. Având în vedere predilecția utilizatorilor, cât și a motoarelor de căutare pentru mobile, procentul relevă discrepanța dintre existența unui website și utilizarea sa eficientă.