Se schimbă contractele românilor care au abonament la Orange: dacă n-ai fost informat, pregătește-te

Se schimbă contractele românilor care au abonament la Orange: dacă n-ai fost informat, pregătește-te

Apar noutăți privind contractele românilor la operatorul de telefonie mobilă Orange.

Compania tocmai a notificat mai mulți clienți cu privire la faptul că a modificat contractele de abonament. Operatorul a mai ținut să explice faptul că, exceptând anumiți parametri tehnici aflati deja in contracte (rata apelurilor GSM intrerupte in timpul unei convorbiri si procentul din suprafața țării acoperit de Serviciul de Voce GSM), nu garantează atingerea altor indicatori de calitate ai Serviciilor de voce mobilă.

Compania transmite că lucrează în interesul clienților săi și face tot posibilul ca aceștia să beneficieze de o înaltă calitate a serviciilor, care să vină în întâmpinarea celor mai exigente nevoi ale lor.

De exemplu, obiectivul Orange în ceea ce privește telefonia mobilă, indispensabilă pentru fiecare dintre noi, este de a avea timpul de stabilire a convorbirii – sub 2 secunde și probabilitatea de eșec la inițierea apelurilor – sub 0,2%.

Orange ține să menționeze că, potrivit legislației, va despăgubi clienții, în situația în care apar întârzieri sau alte neplăceri, pentru mai multe detalii, clienții pot lua legătura direct cu operatorul, ca să afle condițiile exacte, raportate la situația sa specifică.

Noutăți pe care clienții nu trebuie să le rateze

Acestea nu sunt singurele noutăți anunțate de operator în această perioadă.

Orange Pop-Up Cinema continuă, deși a fost lansat în pandemie, fiindcă a avut foarte mare succes la public, după cum transmite compania.

„Orașele București, Iași, Galați, Oradea, Sinaia și Timișoara vor fi gazdele serilor de film în aer liber organizate de Orange România în lunile iulie, august și septembrie. Orange Pop-Up Cinema este la a treia ediție și, ca-n fiecare an, toate încasările din prețul biletelor merg spre Fundația Orange.

Caravana Orange Pop-Up Cinema va ajunge la Sinaia, oraș partener, între 15-17 iulie, la Oradea între 28-31 iulie, la Iași între 12-14 august, la Galați între 19-21 august, la Timișoara între 25-28 august și la București în luna septembrie. Filme pentru cei mici, dar și producții cunoscute precum Dune sau House of Gucci vor rula pe ecranele amplasate în zone emblematice din cele șase orașe.

Biletele vor fi disponibile în curând pe iabilet.ro, dar și la fața locului. Banii încasați din vânzarea biletelor vor fi donați către Fundația Orange pentru susținerea programului Digitaliada, proiect ce promovează folosirea resurselor digitale în educație, pentru a crește performanțele școlare ale elevilor”, au transmis reprezentanții operatorului.