Pe cine mai vrea să copieze Meta de data aceasta: viitoarea opțiune de pe Instagram, doppelgänger-ul altei rețele de socializare
Instagram testează o nouă funcție numită Candid Challenges, care seamănă izbitor cu o opțiune a altei aplicații de partajare a fotografiilor, destul de populară în rândul generației Z.
Caracteristica, nelansată încă, a fost testată de Alessandro Paluzzi, un dezvoltator cunoscut pentru aplicațiile de inginerie inversă și pentru găsirea versiunilor timpurii ale actualizărilor ce vor fi implementate. Un purtător de cuvânt al Instagram a confirmat că funcția este un „prototip intern”, dar a refuzat să ofere detalii suplimentare.
Potrivit lui Paluzzi, utilizatorii Instagram care participă la Candid Challenges vor vedea o notificare la o oră diferită în fiecare zi pentru a face o fotografie în care să arate ce se află în jurul lor.
Instagram tinde să își piardă originalitatea
La primirea solicitării, camera de pe Instagram se va deschide, accesând dispozitivele de fotografiere față-spate și va oferi utilizatorilor o fereastră de două minute pentru a face o poză. Conținutul partajat în această provocare va apărea la Stories.
Dacă acest lucru sună familiar, este pentru că seamănă izbitor cu BeReal, o aplicație pentru selfie comercializată ca fiind o alternativă la platformele mainstream de social media.
Aplicația, care a fost lansată inițial în 2019, solicită utilizatorilor să facă o fotografie folosind camerele din față și din spate ale telefonului lor la un moment unic în fiecare zi. Solicitările zilnice expiră după două minute, după care utilizatorii pot vedea toate fotografiile partajate de prietenii lor în acea zi.
BeReal are o mulțime de utilizatori în rândul generației Z și a crescut în popularitate în ultimele câteva luni. Aplicația se află, în prezent, pe prima poziție în App Store-ul de la Apple, înaintea Instagram (nr. 8), cât și Facebook (nr. 18). A fost printre cele mai populare zece aplicații gratuite vara aceasta.
Mark Zuckerberg a spus că viitorul Meta se bazează pe atragerea tinerilor adulți, care își petrec tot mai mult timp pe platforme non-Meta. În timp ce TikTok este, în prezent, principalul său competitor, compania stă cu ochii și pe alți rivali, din câte se poate observa.