O ”bucată” din Facebook se închide, peste noapte: cel mai nou eșec al gigantului condus de Mark Zuckerberg, confirmat
În funcție de cât de mult urmărești proiectele Meta, gigantul din spatele Facebook condus de Zuckerberg, s-ar putea să știi deja că, sub aceeași umbrelă, se află surprinzător de multe eșecuri, unele mai răsunătoare decât altele.
Conform datelor obținute de CNBC, Facebook intenționează să închidă Facebook Gaming, platforma care facilitează vizionarea clipurilor cu oameni care se joacă, dar și accesarea unor jocuri video la cerere. Ca referință, aceasta a fost menită ca o alternativă la Twitch de la Amazon, dar pare să fie un eșec.
Când dispare Facebook Gaming, pentru totdeauna
Începând cu 28 octombrie, Facebook Gaming nu va mai fi disponibil pe iOS și Android. Partea care facilita accesarea jocurilor online va fi reintegrată în aplicația principală de FAcebook.
”Vrem să vă mulțumim din inimă tuturor pentru tot ceea ce ați făcut pentru a construi o comunitate înfloritoare pentru jucători și fani de la lansarea acestei aplicații. Acesta a fost cu adevărat un efort condus de comunitate de a aduce noi funcții de jocuri pe Facebook”, a spus compania într-o actualizare a aplicației Facebook Gaming, scrie News.ro
În același comunicat se menționează că ”în pofida acestei știri, misiunea noastră de a conecta jucătorii, fanii și creatorii cu jocurile pe care le iubesc nu s-a schimbat și veți putea în continuare să vă găsiți jocurile, streamerii și grupurile atunci când vizitați Gaming în aplicația Facebook.”
Una peste alta, Mark Zuckerberg renunță la Facebook Gaming la mai puțin de doi ani după lansare. La acea vreme, în mijlocul pandemiei, foarte mulți internauți erau fascinați de ideea de streaming și gaming, iar pentru un moment, alternativa creată de Meta părea o alternativă decentă la Twitch. Între timp, lucrurile s-au mai schimbat. Conform datelor agregate de Streamlabs, în trimestrul al doilea din 2022, când vine vorba de streaming în această piață, Twitch a deținut 76,7% din trafic, YouTube s-a bucurat de 15,4%, iar Facebook Gaming a reprezentat doar 7,9%, în scădere.