19 oct. 2022 | 11:00

Noua versiune de Dacia Spring, confirmată: când se lansează mașina electrică mai bună, cu autonomie mai mare

ACTUALITATE
Noua versiune de Dacia Spring, confirmată: când se lansează mașina electrică mai bună, cu autonomie mai mare

Când vine vorba de mașini electrice, Dacia Spring nu este doar una dintre cele mai ieftine, ci se numără și printre cele mai populare din Europa. Un upgrade era inevitabil și tocmai a fost confirmat.

Conform publicației Hibridosyelectricos, chiar dacă mai sunt câțiva ani până la lansarea noii versiuni de Dacia Spring, particularitățile tehnice, în mare lor majoritate, sunt deja bătute în cuie. În mod previzibil, upgrade-urile pe partea de design nu vor fi neapărat revoluționare, dar se vor face progrese importante în ceea ce privește autonomia și puterea efectivă a bolidului de la Mioveni. Având însă în vedere datele pe care le avem până la această oră, o reinventare agresivă a exteriorului este improbabilă.

Dacia Spring facelift, noua versiune

Dacă totul merge bine, viitoarea iterație de Dacia Spring ar trebui să se lanseze în 2024 și să îmbunătățească unele dintre cele mai importante elemente tehnice ale construcției. Autonomia sporită, puterea crescută, dar și o reinventare a interiorului sunt toate pe listă.

Pe partea de exterior, deși mașina electrică va rămâne în mare parte neschimbată, va include câteva elemente care să alinieze Dacia Spring la noua identitatea vizuală a constructorului de la Mioveni. Nu este probabil să se apropie prea mult de Dacia Manifesto Concept, dar se pare că niște similarități cu Dacia Bigster sunt pe listă, mai ales vizavi de partea frontală, după cum se poate vedea în prototipul din imaginea de mai sus realizat de cei de la Auto-moto. Este important de știut că imaginea de mai sus nu este una oficială de la Dacia sau Renault, ci doar viziunea unui pasionat de design pe marginea subiectului.

La nivel tehnic, viitoarea Dacia Spring ce urmează să se lanseze în 2024, în defavoarea platformei CMF-A pe care o utilizează în prezent, va face trecerea la CMF-AEV. Acest upgrade se va traduce într-un salt la o baterie de 30 kWh de la 28kWh (în prezent) și 60 de cai putere de la 45 CP în varianta de pe piață. În condiții ideal, ar trebui să aibă o autonomie între 250 și 300 kilometri. Prețul ar trebui să rămână neschimbat.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele