Noua funcție de la Instagram îți dă mai mult control asupra a ceea ce vezi în aplicație: cum funcționează, ce trebuie să faci
Instagram și-a actualizat funcția de control al conținutului sensibil pe 6 iunie, iar acum utilizatorii pot filtra anunțurile legate de pierderea în greutate din fluxurile lor de știri.
Actualizarea extinde funcția pe care Instagram a introdus-o vara trecută, permițând utilizatorilor să filtreze conținutul pe mai mult decât pe pagina lor de explorare.
„Pe lângă Explore, veți putea acum să controlați cantitatea de conținut sensibil și de conturi pe care le vedeți în Căutare, Reels, Conturi pe care le puteți urmări, Pagini cu hashtag și Recomandări în feed”, a scris compania în declarația sa.
Subiectul „controlul greutății corporale” este cel mai recent inclus pe lista de subiecte care pot fi filtrate din feedurile zilnice ale utilizatorilor. Alte aplicații de social media au luat decizii similare în ultimii ani. Spre exemplu, TikTok a restricționat reclamele care promovează „imaginea corporală negativă” în 2020.
Nu este clar dacă Instagram a urmat exemplul lui TikTok sau și-a făcut modificări ca urmare a unei petiții create de influencerul Katie Budenberg.
Poți controla ce reclame vezi pe Instagram
Ca referință, anul trecut, Budenberg a creat o petiție pentru a încuraja Instagram să includă o opțiune de filtrare a reclamelor de slăbire în funcția de control al conținutului sensibil. În descrierea petiției, ea a scris: „Pentru unii, aceste reclame pot fi inofensive și pot face scrolling mai departe, dar pentru alții aceste reclame sunt periculoase”.
Petiția a avut peste 30.000 de susținători, iar la mai puțin de un an, Instagram a actualizat funcția. Într-o postare pe aplicație, Budenberg a distribuit un grafic prin care îi informează pe followerii ei despre schimbare și a enumerat pașii pe care trebuie să-i facă pentru a filtra conținutul de pierdere în greutate din fluxurile lor de știri.
„Nu știu dacă am fost noi, nu știu dacă Instagram tocmai și-a venit în fire, dar cel mai important, putem acum cere să nu mai vedem anunțuri pentru slăbit”, a scris ea în postarea ei.
Dacă aceasta este o schimbare care ai dori să se reflecte în contul tău personal de Instagram, iată pașii pe care îi poți urma:
- Accesează profilul tău
- Alege pictograma meniului din colțul din dreapta sus
- Dă click pe “Setări”
- Atinge “Anunțuri”
- Accesează “Subiecte de Anunțuri”
- În bara de instrumente „Caută Toate Subiectele”, caută „Controlul Greutății Corporale”
- Dă click pe subiect
- Selectează „Vezi mai Puțin”