Netflix e din nou pe val: cum și-a revenit platforma de streaming
Netflix, care are aproximativ 223 de milioane de abonați în întreaga lume, va introduce în curând un serviciu la preț mai mic, cu reclame, în încercarea de a atrage mai mulți clienți.
Netflix a declarat recent că a adăugat peste 2,4 milioane de abonați în al treilea trimestru – în principal din afara Statelor Unite – terminând o serie de pierderi de clienți în acest an, care a stârnit neliniște în rândul investitorilor și a declanșat o serie de întrebări cu privire la cât de mult ar putea crește afacerea de streaming.
Netflix își revine
Gigantul de streaming a declarat că acum are 223 de milioane de abonați în întreaga lume, după ce a depășit prognoza anterioară de aproximativ un milion de adăugări pentru acest trimestru. Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru și aproape un milion în al doilea.
„După o primă jumătate plină de provocări, credem că suntem pe cale să reaccelerăm creșterea”, a spus Netflix în scrisoarea sa trimestrială adresată acționarilor, citat de Reuters.
„Cheia este să-i mulțumești pe membri”.
Netflix se pregătește să introducă publicitate în serviciul său pe 3 noiembrie, ca parte a unei încercări de a atrage mai mulți clienți cu un abonament la un cost mai mic. Nivelul susținut de publicitate, la prețul de 6,99 USD pe lună în Statele Unite, va afișa abonaților patru până la cinci minute de reclame pe oră de conținut pe care îl vizionează.
Netflix a generat venituri de aproximativ 7,9 miliarde de dolari în al treilea trimestru, o creștere de aproape 6% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania a generat profit de aproximativ 1,4 miliarde de dolari, o scădere cu 3% față de anul precedent.
Acțiunile Netflix au crescut cu peste 10% după anunțarea rezultatelor. Netflix a spus în scrisoarea adresată acționarilor că se așteaptă să adauge 4,5 milioane de abonați în al patrulea trimestru, o scădere cu 46% față de cele 8,3 milioane de abonați pe care i-a adăugat în aceeași perioadă a anului trecut. Netflix a mai spus că va înceta să ofere îndrumări investitorilor cu privire la numărul estimat de abonați începând cu trimestrul următor.