Metamorfoza Facebook-Meta creează neplăceri: modificările care au supărat
Facebook a anunțat, în toamna anului trecut, că își va schimba denumirea în Meta, ca prim pas spre modificarea direcției pe care compania lui Zuckerberg are de gând să o urmeze.
Mai exact, Facebook tinde să lase statutul de rețea de socializare în urmă și să abordeze o nouă nișă, pe cea a Metaversului. Cu alte cuvinte, dacă le iese, în curând vom putea să zicem „la revedere” noțiunii clasice de socializare, fiind nevoiți să învățăm cum să ne „distrăm” în Metavers.
Ca să se asigure că acest concept va fi veșnic legat de compania sa, Mark Zuckerberg a luat decizia de a schimba numele Facebook în Meta. Cu toate astea, trebuie menționat că fostul Facebook nu este singurul care încearcă „marea cu sarea”, în lume existând alți câțiva giganți care încearcă să se reorienteze spre lumea profund virtuală.
Mark Zuckerberg încearcă să-și mute angajații Facebook către Meta
Conform a ceea ce știm până acum, cei peste 60.000 de angajați ai fostului Facebook au fost „sfătuiți” să se reorienteze spre Metavers, fostele locuri de muncă transformându-se în cu totul altceva. Fiindcă, până la ora actuală, în afara schimbării de nume, nu s-a produs nicio alta notabilă, mulți dintre aceștia se arată reticenți vizavi de mutare.
Ba mai mult, Zuckerberg pare să fi început, în paralel, o vânătoare (a se citi recrutare) de angajați, dintre cei ai altor companii de tech (un bun exemplu sunt câțiva oameni care au migrat de la Microsoft – situația se aplică și în cazul câtorva specialiști de la Apple).
Așadar, este lesne de înțeles că mulți dintre angajații deja existenți în cadrul Facebook (Meta) se declară nemulțumiți de schimbări.
În paralel, Mark Zuckerberg nu pare să fie de aceeași părere: „Cu timpul sper că a noastră companie va fi privită precum o companie de metavers (metaverse company)”, a spus acesta.