Magazinul care dă fiori lui Lidl, Kaufland și alții, de neoprit. Vinde totul cu 5 lei pentru clienții români, iar acum TEDi se extinde fulminant

Magazinul care dă fiori lui Lidl, Kaufland și alții, de neoprit. Vinde totul cu 5 lei pentru clienții români, iar acum TEDi se extinde fulminant

Un magazin nou în România dă fiori magazinelor cunoscute precum Lidl și Kaufland. TEDi este retailerul german care vinde orice la prețul de 5 lei.

TEDi este un magazin specializat în produsele nonalimentare care sunt oferite spre vânzare la prețul de 1 euro. Retailerul ia în calcul expansiunea la nivelul țării noastre, urmând a deschide magazine în București, Turda și Moșnița, o localitate de lângă Timișoara.

Magazinul și-a făcut apariția în România în anul 2022, deschizând primul magazin în Baia Mare, iar mai apoi în Pașcani și Timișoara. Planurile de intrare în comerțul românesc, precum și cel de expansiune au fost declarate către Profit.ro, la începutul anului 2021.

“Vom continua să ne urmărim obiectivele de extindere așa cum era planificat. Următoarele deschideri, pentru București, Moșnița și Turda, sunt deja planificate”, a comunicat compania, pentru Profit.

La nivel internațional, lanțul de magazine TEDi numără 2.400 de puncte de vânzare în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia și Cehia. Retailerul a asigurat locul de muncă a peste 20.000 de angajați din aceste țări.

TEDi dă fiori magazinelor Lidl și Kaufland cu promoțiile sale

În ultima perioadă, retailerul german a fost recunoscut pentru vânzarea produselor la prețul de 1 euro, demarând totodată un plan agresiv de expansiune, reușind să își facă loc pe piețele din Croația, Polonia și Cehia.

La început, brandul era denumit T€Di, în scopul de a reda ideea care stă la baza business-ului și anume vânzarea produselor nealimentare într-o cantitate mare, la prețul de doar 1 euro. Lanțul de magazine a fost lansat de către grupul Tengelmann, unul dintre cei mai mari din lume.

Acest grup a fost și cel care a introdus Lidl pe piața din România. În urmă cu 12 ani, cele aproape 100 de magazine Plus din țară erau vândute către grupul german, care mai apoi le-a vândut către Lidl. Compania TEDi a luat naștere ca o ramură a industriei textile Tenglemann KiK, ce se ocupă cu vânzarea produselor de uz casnic, a celor de bricolaj, papetărie, electrice și jucării.

În urmă cu cinci ani, TEDi prelua în Germania aproximativ 63 de magazine ale lanțului Xenos. După trei ani, Tenglemann vindea acțiunile către TEDi, iar cele două afaceri ajungeau să pornească pe un drum individual, după aproximativ 25 de ani de colaborare.