22 aug. 2022 | 16:25

Lupta pentru supremație pe social media se încinge: ce funcție nouă lansează TikTok

ACTUALITATE
Lupta pentru supremație pe social media se încinge: ce funcție nouă lansează TikTok

Facebook și Instagram sunt ocupate să cloneze TikTok în propriile lor aplicații ca Reels, dar o nouă funcție care va fi lansată acum pe TikTok va schimba modul în care funcționează aplicațiile Meta.

TikTok a confirmat pentru TechCrunch că lansează o nouă funcție de partajare care va permite utilizatorilor să-și publice TikTok Stories pe rețelele sociale Facebook și Instagram.

Funcția a început să fie lansată doar recent pentru utilizatorii TikTok, a spus compania, așa că este posibil să nu vezi încă opțiunea în propria aplicație.

Mișcarea ar putea oferi conținutului TikTok o vizibilitate sporită pe platformele Meta, deoarece gigantul tehnologic a lucrat pentru a reduce videoclipurile TikTok recirculate în Reels. Mai exact, Meta și-a sfătuit creatorii că va acorda prioritate conținutului original de pe Reels pe Instagram și Facebook.

Repostarea poveștilor TikTok, totuși, ar putea fi o nouă modalitate pentru creatorii TikTok de a-și împărtăși munca fanilor de pe alte rețele sociale – fără a fi nevoiți să concureze pentru atenție cu Reels.

O funcție utilă

Acum, această opțiune de partajare va include un rând de aplicații sociale populare, precum și o opțiune de a copia un link către videoclip, conform imaginilor furnizate de Watchful.ai și confirmate de TikTok.

Noul rând include opțiuni de atingere rapidă pentru a partaja pe Reddit, Facebook, Instagram și Instagram Stories (spre deosebire de Instagram Feed). Pentru a fi clar, acest lucru nu include posibilitatea de a posta încrucișat pe Facebook Reels sau Instagram Reels. Și din nou, este vorba despre distribuirea TikTok Stories, nu a videoclipurilor TikTok. Stories-urile pot consta fie din imagini statice, fie din videoclipuri, la fel ca pe alte platforme sociale.

Noua caracteristică ar putea fi o modalitate prin care un creator care publică în principal pe TikTok să ajungă la adepții care folosesc mai des alte aplicații populare de rețele sociale, cu puțin efort suplimentar din partea lor.

TikTok nu a confirmat când va fi implementată complet caracteristica în baza sa globală de utilizatori.