Legătura neștiută dintre TikTok și Hollywood: cum ajută rețeaua de socializare
Succesul înregistrat de rețeaua de socializare Tik Tok ar putea să o trasforme, pe viitor, în ceva mult mai complex, datorită naturii sale axate pe partajarea de clipuri video.
Aștfel spus, pe viitor, s-ar putea să fim martorii unei colaborări directe dintre TikTok și Hollywood, mai ales în ceea ce privește anumite producții „prietenoase” cu publicul tânăr. Este cunoscut faptul că, cel puțin momentan, media de vârstă a utilizatorilor acestei rețele de socializare este una destul de mică. Cu toate astea, acest lucru s-ar putea schimba, de vreme ce, din ce în ce mai multe companii au înțeles ce oportunități „zac” în rețeaua chinezească.
TikTok, cea mai populară rețea de socializare din Statele Unite ale Americii, în acest moment
TikTok a fost declarată drept cea mai de succes rețea de socializare, în ceea ce privește publicul tânăr din SUA.
Potrivit unei știri în exclusivitate, publicată de Deadline, un sondaj de opinie a scos la iveală faptul că mai bine de 58% dintre utilizatorii TikTok ai momentului sunt „interesați” și „foarte interesați” ca pe TikTok să poată vedea, pe viitor, mai mult conținut care să aibă legătură cu studiorile de film de la Hollywood.
„Acum un an sau un an și jumătate, platforma noastră se afla încă în teste”, a declarat Nikao Yang, director în cadrul departamentului de jocuri și divertisment, al TikTok, pentru Deadline, într-un interviu. „Acum putem să spunem, cu adevărat, că suntem un must-have. Înainte eram și noi pe-acolo. Acum suntem lideri”, a mai spus acesta.
Așadar, TikTok ar putea ca, într-un timp foarte scurt, să pună în aplicare dorințele utilizatorilor, cele dezvăluite în sondajul de opinie realizat recent, reușind, în egală măsură, să dea o mână de ajutor gigantului Hollywood, cel care se află, în ultima vreme, într-un oarecare declin. Firește, tot acest ajutor ar putea să fie benefic pentru ambele entități, pe sistemul „o mână o spală pe alta”.