Anunțul Kaufland pentru toți clienții gigantului: ce a reușit să facă cu banii

Anunțul Kaufland pentru toți clienții gigantului: ce a reușit să facă cu banii

Vin vești bune pentru clienții gigantului retailer Kaufland. Compania își consolidează poziția pe piața de profil din țara noastră, cu o cifră de afaceri impresionantă și un profit pe măsură. Deși vorbim despre cifre mari, trebuie notat încă de la început faptul că, față de 2020, se înregistrează scăderi.

Cele mai recente date furnizate de Ministerul Finanțelor indică faptul că retailerul se bucură de un succes răsunător pe piața autohtonă, numeroși români fiindu-i fideli și făcându-și periodic cumpărăturile de aici. O arată, cât cât se poate de clar, cifrele oficiale despre care vorbeam.

Se pare că gigantul Kaufland a înregistrat anul trecut afaceri de 13,9 miliarde lei. Referindu-ne tot la anul trecut, dar de data asta în privința profitului, aflăm că vorbim despre nu mai puțin de 887 milioane lei (profit net).

Cu toate acestea, după cum spuneam anterior, chiar dacă aceste cifre sunt un indicator clar al succesului, Kaufland a avut și zile mai bune. De exemplu, în primul an al pandemiei raportul financiar al companiei arăta chiar mai bine decât arată astăzi. În 2020, profitul era de 970,3 milioane de lei în 2020 ( minus 8,5%), prin urmare marja profitului net s-a diminuat de la 7,5% la 6,3% din cifra de afaceri.

Mai mult decât atât, compania este deosebit de importantă și pe piața muncii

Retailerul este un angajator însemnat pe piața muncii din țara noastră. Pentru Kaufland lucrau, în 2021, nu mai puțin de 13.512 angajați.

De altfel, angajații se bucură de beneficii importante. De exemplu, luna aceasta, Kaufland a anunțat deschiderea primului centru de joacă și îngrijire dedicat copiilor angajaților, Kaufland Day Care, în Timișoara. Cu o investiție de peste 1 milion de lei, proiectul reprezintă o premieră pe piața retailului din România, compania ajutând astfel angajații să obțină un echilibru între viața personală și cea profesională.

„Familia este o prioritate și o responsabilitate pentru fiecare dintre noi. Ne dorim ca fiecare membru al echipei noastre să simtă că este apreciat și că la Kaufland se bucură de toată susținerea necesară pentru a performa atât în viața profesională, cât și în cea personală. Adaptăm an de an pachetul de beneficii, pentru a rămâne relevant pentru colegii noștri și familiile lor. Pe viitor, ne propunem să extindem conceptul Kaufland Day Care și în alte orașe din țară, unde suntem prezenți”, a declarat Marco Hößl, Director General Kaufland România.

Citește și: