Actualizare importantă de la Facebook: dacă ai cont, te va afecta
Facebook face un alt pas pentru a încuraja utilizatorii să creeze conținut original. Compania a introdus o nouă funcție de „partajare Reels”, pentru a permite utilizatorilor aplicațiilor terță parte să posteze direct pe Facebook Reels.
Actualizarea permite dezvoltatorilor externi să adauge un „buton Reels” la aplicația lor, astfel încât utilizatorii să poată posta clipuri direct pe Reels, profitând, în același timp, de instrumentele de editare ale Reels, a scris Facebook într-o postare pe blog.
Actualizarea este încă un semn al importanței tot mai mari a Reels și al modului în care Facebook a încercat să împrumute din același manual pe care l-a folosit cu Stories. Facebook a împins Reels în aproape fiecare parte a serviciului său în ultimele luni, așa cum a făcut cândva cu Stories, când compania a catalogat Snapchat drept principalul său rival. Acum, cum Facebook pierde utilizatori în fața TikTok, CEO-ul Meta Mark Zuckerberg a mizat mult pe succesul Reels. El a spus toamna trecută că Reels va fi „la fel de important pentru produsele noastre ca și Stories” și că reorientarea serviciului său pentru a atrage utilizatorii mai tineri a fost succesul companiei.
Dar stimularea utilizatorilor să posteze conținut original, nu doar clipuri de pe TikTok, a fost oarecum o provocare pentru companie. Instagram a declarat în urmă cu un an că va înceta promovarea videoclipurilor cu alte aplicații, dar serviciul este încă plin cu TikToks reciclate. Adăugarea unui buton „Reels” la alte aplicații de creare de conținut este puțin probabil să rezolve acest lucru peste noapte, dar ar putea ajuta la introducerea unor clipuri proaspete, care nu sunt create de TikTok.