Volkswagen pregătește o nouă variantă a unui model iubit: ce știm despre Amarok 2022

Volkswagen pregătește o nouă variantă a unui model iubit: ce știm despre Amarok 2022

Popularul pick-up Volkswagen Amarok va reveni pentru a doua generație cu tehnologie îmbunătățită și un aspect proaspăt.

Modelul își va împărtăși platforma cu următoarea generație Ford Ranger ca unul dintre vehiculele cheie care iese dintr-o colaborare tehnică între VW și Ford. Nemții au confirmat, de asemenea, că noul model va fi construit în Africa de Sud, alături de continuarea producției în Argentina. Modelul va fi exportat la nivel global din aceste două locații, în timp ce modelul anterior a fost construit și la Hanovra pentru clienții europeni.

Viitorul Amarok are un design nou atât în interior, cât și în exterior, iar în viitor va avea și o gamă de echipamente utile care să facă față celor mai dificile drumuri și șosele.

„Amarok face realizabil ceea ce în multe locuri pare imposibil la prima vedere. Facilitează activitatea utilizatorilor săi, ajutându-i în muncă, dar și în viața de zi cu zi. Asta se datorează faptului că Amarok oferă soluții care le permit clienților noștri să-și atingă obiectivele – mai ales atunci când activitățile devin dificile”, declară Lars Krause, membru al consiliului de conducere al Volkswagen Vehicule Comerciale.

Un pick-up modern

Volkswagen Amarok va avea în dotare „o mulțime de sisteme de asistență pentru șofer și își va răsfăța utilizatorii cu o conectivitate de top. Vehiculul va fi prezentat cu dotări care nu au mai fost văzute până acum în segmentul pick-up”, conform companiei.

„Partea frontală puternică și, mai presus de toate, designul definitoriu disting clar Amarok și subliniază pretenția sa de a fi lider. Am oferit forței lui Amarok o expresie clară păstrând un ADN Volkswagen clar, în interior și în exterior”, explică Albert-Johann Kirzinger, director de design al Volkswagen Vehicule Comerciale.

Modelul Volkswagen Amarok se află în producția de serie din 2010 și va continua să fie construit în Pacheco, în Argentina, dar și la uzina din orașul sud-african Silverton. În ultimul deceniu, peste 800.000 de vehicule au fost vândute la nivel global.

Citește și: