Vanilla Ice promovează produsele Samsung. Este pentru binele planetei

Vanilla Ice promovează produsele Samsung. Este pentru binele planetei

Cântărețul de muzică rap și actorul american Vanilla Ice este implicat într-o campanie mai deosebită a produselor Samsung. Hitul anilor 90, cu care acesta s-a făcut cunoscut, promovează o campanie de conservare a energiei.

Rapper-ul Vanilla Ice este implicat într-o campanie de publicitate a frigiderului Bespoke, produs de Samsung. Remixul ”Ice Ice Baby” este convertit în ”Reduce your ice, ice baby”. Reclama te îndrumă să mărești temperatura frigiderului pentru a reduce emisiile de carbon. Hitul ”Ice Ice Baby” a ocupat topurile din întreaga lume în 1990.

De ce promovează Samsung ajustarea temperaturii la frigidere?

Gigantul tehnologic a făcut un studiu, bazat pe date de la Comisia Europeană, în urma căruia a costata că ajustarea temperaturii frigiderului ar putea ajuta mediul în care trăim. Astfel, dacă fiecare gospodărie ar ridica cu un grad Celsius temperatura congelatorului, emisiile de carbon din aer s-ar reduce cu un milion de tone anual.

Compania spune că acest lucru este echivalent cu cantitatea de dioxid de carbon emis de peste 217.000 de mașini conduse într-un an. Mai precis, este echivalent cu consumul anual de energie a peste 120.000 de case combinate. Campania de publicitate alături de promovarea produsului lor, speră să vă convingă să reduceți temperatura congelatorului.

În ceea ce privește frigiderul Bespoke, promovat de Vanilla Ice, acesta are un design modular cu panouri interschimbabile în 14 culori. De asemenea, are și o gamă variată de finisaje. Campania promovată cu ajutorul hitului ar putea ajuta la reducerea deșeurilor, frigiderul poate fi actualizat fără să fie schimbat. Reprezentanții companiei spun despre noul produs că este ”capabil să dureze dincolo demodă”.

Dincolo de marketingul asociat acestui produs, videoclipul muzical este realizat într-o notă veselă care are la bază un studiu real privind emisiile de carbon. Combinația făcută de cei de la Samsung, în această reclamă, până la urmă este o promovare care a fost gândită într-un mod diferit.

Citește și: