Twitter își plătește utilizatorii: ce trebuie să faci ca să iei bani de la rețeaua de socializare
Twitter a lansat un nou program de trei luni, pentru a ajuta creatorii de conținut de pe platforma de socializare.
Denumit Programul Twitter Spaces Spark, compania spune că inițiativa va oferi gazdelor audio suport financiar, tehnic și de marketing. Cei care intră în program pot aștepta cu nerăbdare o bursă lunară de 2.500 de dolari, credite publicitare lunare, acces anticipat la viitoarele produse și caracteristici Twitter, precum și asistență pe canalele de socializare ale companiei.
Programul este în prezent deschis numai creatorilor cu vârsta peste 18 ani care locuiesc în SUA. În plus, Twitter îi va accepta doar pe cei cu peste cinci mii de followers activi. De asemenea, se așteaptă ca cei din program să difuzeze cel puțin două înregistrări pe săptămână.
După o lansare limitată pentru iOS în august, Twitter a anunțat acum că a început să lanseze Ticketed Spaces pentru utilizatorii de Android din SUA. Funcția permite creatorilor să taxeze pentru accesul la evenimentele audio live.
Facebook, Twitter și Google, împotriva dezinformării: țara care va avea de câștigat
Aceasta a venit ca o reacție la o propunere legislativă care îi obliga pe giganții tech Facebook și Google să negocieze cu companiile media și să plătească pentru conținutul de pe rețelele sociale. Acest gest care demonstrează „puterea imensă” pe care o are pe piață social media a contribuit la escaladarea disputelor dintre Facebook și guvernul australian.
Impactul rețelelor sociale asupra comunității este extraordinar de mare, în contextul în care în jur de 17 milioane de australieni accesează rețeaua socială lunar.
Astfel, Facebook, Twitter și Google s-au reunit recent și lucrează împreună pentru a susține formarea unei unități dedicate identificării dezinformării. Acesta poate fi considerat un pas în direcția „reconcilierii” cu guvernul de la Canbera care amenința cu legi mai dure împotriva rețelelor sociale.