28 sept. 2021 | 13:15

Tiktok, un număr record de utilizatori: cum a ajuns platforma să concureze cu Instagram

ACTUALITATE
Tiktok, un număr record de utilizatori: cum a ajuns platforma să concureze cu Instagram

Una dintre cele mai utilizate platforme de socializare a momentului atinge un număr record de utilizatori. Conținutul video tinde să fie mai căutat decât alte genuri, la nivel global.

Astăzi, TikTok a anunțat pe blogul companiei că a atins pragul de 1 miliard de utilizatori, la nivel mondial. Comunitatea este formată din utilizatori diverși. Dacă, până la un moment dat, ea părea să fie destinată doar adolescenților, acum, este evident că este folosită de mult mai multe categorii de oameni.

De ce este atât de căutată platforma?

Conținutul video pare să atragă tot mai multă lume. Creatorii se preocupă foarte mult să producă conținut original și de calitate. E foarte probabil ca acesta să atragă atât de mulți utilizatori și din cauza diversității. Aici poți să găsești teme de orice fel, de la muzică, modă, artă sau comedie la știri, sfaturi și informații.

”Oameni din toată lumea folosesc TikTok pentru a se juca, învăța, râde sau pentru a descoperi lucruri noi, iar platforma a devenit acasă pentru o comunitate extrem de diversă de familii, afaceri mici și creatori. TikTok a devenit o parte apreciată a vieții oamenilor din toată lumea în special datorită creativității și autenticității creatorilor. Comunitatea globală TikTok este remarcabilă în abilitatea ei de a ajunge la milioane de oameni din mai multe generații. De la muzică, gătit, beauty, modă și artă, cauze nobile și orice altceva, trendurile pornesc de pe TikTok”, se specifică în comunicatul companiei.

Acest tip de conținut atrage oameni din toate colțurile lumii. Din Singapore, São Paolo, Stockholm sau Seattle, TikTok îi celebrează pe creatorii care inspiră. Cu ajutorul platformei artiștii lansează albume de succes, brandurile au ocazia să își facă produsele cunoscute, iar oamenii creează conținut amuzat, care pare să distreze multă lume.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Acesta are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.