21 oct. 2021 | 11:35

Spotify face angajări: cum poți să lucrezi pentru cea mai populară aplicație de muzică

ACTUALITATE
Spotify face angajări: cum poți să lucrezi pentru cea mai populară aplicație de muzică

Spotify vrea să angajeze sute de persoane pentru a-și crește vânzările de advertising în Europa și alte părți ale lumii.

Această decizie vine în condițiile în care platforma de streaming audio vrea să își crească veniturile generate de pe urma clienților care nu plătesc un abonament lunar, dar care constituie marea masă a utilizatorilor săi, scrie Profit.ro.

Compania suedeză nu a înregistrat niciodată un profit net anual, chiar dacă are un succes mare pe piața de muzică online.

Anul trecut, pierderile Spotify s-au triplat până la 581 milioane de euro. În primele trei luni ale acestui an, Spotify a înregistrat un profit net de 23 milioane de euro și venituri de 2,15 miliarde euro, însă 90% din venituri au provenit de la abonați și doar 10% din publicitate, scrie aceeași sursă.

„Ne vom crește forța de muncă în domeniul marketingului cu peste 70% în Europa, Australia și Canada și asta de la o bază de plecare care și așa este una consistentă”, a declarat Lee Brown, director de advertising la Spotify, citat de Profit.ro.

Acesta a adăugat că investesc în operațiunile de advertising. Iar în ceea ce privește strategia pe termen lung, a declarat că zilele în care publicitatea reprezenta mai puțin de 10% din veniturile lor totale s-au terminat.

Latura întunecată a Spotify: cum ”te lucrează” algoritmul, care este pericolul

Probabil că te prinzi dacă cel mai recent follower de pe Instagram este un robot sau un profil fals. Întrebarea este, ești destul de capabil să îți dai seama când un artist este fals și te folosește pentru a câștiga bani în mod fraudulos? Este mai frecvent decât crezi.

Fermele de streaming sunt un concept relativ nou și au fost create pentru a profita în mod specific de platformele de streaming precum Spotify.

Similar cu fermele de like-uri în care roboții sau lucrătorii umflă în mod artificial valorile de pe rețelele sociale, cum ar fi like-urile și urmăritorii, fermele de streaming umflă artificial numărul de ascultări ale unei melodii.