Premieră pe YouTube: BTS și-au auto-depășit recordul cu un număr șocant de vizionări, cum sună piesa
BTS este o formație de K-Pop care a devenit incredibil de populară la nivel global. Cu nu mai puțin de șapte membri, aceasta definește standardul în piață când vine vorba de recorduri pe YouTube.
În cazul în care numele BTS nu-ți spune nimic, nu ai pierdut mare lucru. Cântă pop coreean, un gen muzical cu care sunt șanse mari să nu empatizezi la niciun nivel. Dincolo de acest detaliu tehnic, această formație a devenit un fenomen cultural al secolului 21, cu un număr record de fani din fiecare colț al mapamondului.
Conform unei analize publicate de Variety, BTS a strâns nu mai puțin de 113 milioane de vizionări în 24 de ore de la publicare. Piesa este intitulată Butter sau Unt în limba română. Fostul record în același domeniu a fost atins de piesa Dynamite a aceluiași supergrup K-pop. Hitul lansat în luna august a anului trecut s-a bucurat de 101,1 milioane de redări pe YouTube în 24 de ore.
Cu alte cuvinte, BTS și-a auto-depășit recordul cu aproximativ 12 milioane de vizualizări în 24 de ore, de la 101,1 la 113 milioane de redări.
Pentru că un singur record nu ar fi fost suficient, piesa s-a bucurat și de cea mai impresionantă premieră de pe platforma Google. Nu mai puțin de 3,9 milioane de oameni au inițiat redarea clipului în același timp. La momentul redactării acestui material are 167 de milioane de vizualizări și se află ”doar” pe locul 14 în trending global la secțiunea Muzică.
Cel mai probabil, melodia Butter de la BTS va face istorie ca fiind primul clip care ajunge cel mai repede la un miliarde de vizualizări. Dintr-un punct de vedere însă, performanța este departe de a fi șocantă, având în vedere că fanii grupului, intitulați colectiv The Army (Armata) sunt incredibil de devotați și fac tot posibilul să-și ajute formația preferată pentru a ajunge pe culmile gloriei.