Păcăleala de Black Friday la români, confirmată: cât au scăzut, de fapt, prețurile

Păcăleala de Black Friday la români, confirmată: cât au scăzut, de fapt, prețurile

Black Friday n-a avut, de fapt, reduceri incredibile, așa cum ai auzit peste tot.

Doar 6% dintre produsele de electro-IT din ofertele de Black Friday au avut în luna noiembrie cel mai scăzut preț din an, conform celui mai recent raport efectuat de serviciul online de monitorizare a prețurilor PriceFlux.

Specialiștii PriceFlux au analizat evoluția prețurilor pentru cele mai importante opt categorii de produse electro-IT din oferta a 17 dintre cele mai importante magazine online de profil din România: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, tablete, home cinema, monitoare, electrocasnice si boxe portabile, conform Economica.

Black Friday, o păcăleală

Dintr-un număr total de 2.067 de produse care au avut disponibilitate pe parcursul întregului an, doar 126 (6%) au avut preț minim de Black Friday, restul de produse beneficiind de alte oferte mai avantajoase.

Pentru produsele electro-IT din oferte, care nu au beneficiat de cel mai mic preț de Black Friday, prețul minim a fost înregistrat cel mai frecvent în lunile ianuarie, aprilie și august. De aici a făcut excepție categoria telefoanelor mobile, care a înregistrat cel mai scăzut preț în luna octombrie.

’’Obiectivul PriceFlux, prin intermediul acestei analize, a fost să răspundem la întrebarea dacă produsele beneficiază de cele mai bune prețuri de Black Friday. Rezultatele noastre indică faptul că de Black Friday există într-adevăr produse care au prețuri imbatabile, dar acele produse sunt în număr limitat pe fiecare categorie. Astfel, există posibilitatea ca alte produse din aceeași categorie să poată fi achiziționate în alte perioade ale anului mult mai ieftin’’, a declarat Mihai Bisnel, Managing Partner PriceFlux.

Experții PriceFlux au mai remarcat că de Black Friday magazinele online listează noi produse în oferta lor, care în mod normal nu există de-a lungul anului în oferta magazinului și pentru care nu poate fi analizat istoricul de preț.

Tot ei au remarcat în cadrul evenimentului de Black Friday și produse care au avut cel mai redus preț din an, având rolul de produse cârlig pentru restul de produse din promoție.

Citește și: