Metallica a făcut valuri pe Spotify: al doilea an în care a depășit toate recordurile
:format(webp)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2021/01/metallica-spotify-clasament.jpg)
Cu câteva decenii de activitate în spate, Metallica continuă să facă valuri la nivel global, iar statisticile publicate de curând de Spotify atestă numărul masiv de fani.
Deși nu au mai avut concerte cu zeci de mii de fani pe un stadion, cei de la Metallica au făcut treabă bună în 2020. În anul pandemiei, întreaga colecție de melodii a rockerilor s-a reflectat în 1,1 miliarde de audiții pe Spotify. Statistica nu ia în calcul și Apple Music, Google Music, Deezer sau Tidal.
Știm totuși că cele 1,1 miliarde de ascultări au fost generat de un număr de 53,3 milioane de fani din 92 de țări. Totalul audițiilor a fost de 99,3 milioane de ore.
”Am crezut că numerele de anul trecut au fost nebunești.. v-ați auto depășit oamenilor!”, au atras atenția membrii formației într-un comunicat la aflarea veștii. ”99,3 milioane de ore?! Este ca și cum cineva a început să asculte pe 27 octombrie 9318 B.C. nu s-a oprit niciodată. Poate cineva să ghicească piesa cu cele mai multe audiții, 128,6 milioane?”, au întrebat retoric cei de la Metallica.
În final, au mulțumit fanilor din fiecare colț al mapamondului. ”Vă mulțumim că ați ales să petreceți o parte atât de mare din acest an cu noi”.
În ceea ce privește proiectele de viitor, toboșarul Lars Ulrich de la Metallica a dezvăluit de curând că lucrează la un nou album. Atât chitaristul Kirk Hammett, cât și basistul Robert Trujillo au definit viitorul material discografic prin intermediul cuvintelor ”foarte colaborativ”. Au insistat, de asemenea, pe faptul că au de sortat foarte multă muzică.
Pentru context, în 2019, statisticile Metallica publicate în același context erau de un miliard de audiții cu 89,9 milioane de ore în total, de la 45,9 milioane de persoane din 79 de țări. Metallica deține drepturi depline pentru toată muzica pe care a realizat-o vreodată și are propria casă de discuri, Blackened Recording.
View this post on Instagram