23 iun. 2021 | 13:05

Magazinele virtuale: rețelele de socializare care îmbrățișează ideea

ACTUALITATE
Magazinele virtuale: rețelele de socializare care îmbrățișează ideea

Magazinele virtuale vor cunoaște o îmbunătățire având în vedere că, Facebook lucrează deja la tehnologia de căutare vizuală. Cele mai importante rețele de socializare vor beneficia de această nouă tehnologie.

Instagram își dublează funcțiile de cumpărături pe platformă, astfel că Facebook lucrează la tehnologia de căutare vizuală pentru aplicație. Mark Zuckerberg a declarat că gigantul tehnologic se află în faza incipientă a construirii elementelor de căutare bazate pe camerele încorporate.

Noua funcție ar fi una destul de similară cu cele oferite de Snapchat și Pinterest, ambele companii investind în căutarea vizuală. Fondatorul Facebook a prezentat două cazuri potențiale de utilizare a tehnologiei pe Instagram. În momentul în care vei naviga pe Instagram, în căutarea vizuală ar putea să apară produse similare disponibile în altă partte a aplicației. Totodată, ar putea permite utilizatorilor să găsească produsele utilizând camerele telefoanelor sau imaginile surprinse de-a lungul timpului.

„Când veți găsi ceva, veți putea să îl atingeți și să găsiți produse similare pe care oamenii din toate magazinele noastre le vând în momentul în care vedeți ceva care vă place. Credem că această căutare vizuală va fi cu adevărat utilă astfel, cu ajutorul fotografiilor veți putea cumpăra pe Instagram”, a spus Zuckerberg.

Magazinele virtuale vor fi implementate în cele mai importante rețele de socializare

Cu atât mai mult, față de căutarea vizuală pentru Instagram, Mark Zuckerberg a anunțat, de asemenea, că magazinele Facebook vor ajunge în curând și pe una dintre cele mai utilizate aplicații de mesagerie instantă, WhatsApp. Facebook a integrat deja cataloage de produse în chat-urile WhatsApp, dar acum companiile vor putea crea vitrine pentru aplicația de chat.

Compania lucrează, de asemenea, la „Anunțuri pentru magazine”, care ar permite companiilor să direcționeze anunțuri pe baza „preferințelor individuale de cumpărături ale oamenilor”. În cele din urmă, Facebook ar putea personaliza în continuare aceste reclame cu oferte speciale sau promoții, a spus Zuckerberg.