Lidl și Kaufland schimbă regulile pentru toți românii. Ești vizat direct dacă-ți faci acolo cumpărăturile
Giganții pieței de retail alimentar din România, Kaufland și Lidl, parte a aceluiași grup german Lidl&Schwarz, au anunțat o modificare importantă pentru clienți. Iată despre ce e vorba.
Lidl și Kaufland vin cu schimbări. Companiile vor oferi, de luna aceasta, un nou model de bonuri de cumpărături, pentru a ajuta clienții să le poată păstra mai bine în timp.
Noile bonuri vor fi confecționate din hârtie termică, mult mai rezistentă în timp, și vor avea culoarea albastră, pentru a se distinge ușor de alte bonuri emise de alte companii.
Hârtia din care vor fi confecționate noile bonuri de cumpărături Kaufland și Lidl va fi rezistență la acțiunile razelor Soarelui, dar și la apă și la grăsimi. Astfel, vei putea păstra în condiții optime un bon de cumpărături luni de zile, fără că el să se deterioreze, așa cum se întâmplă în prezent cu hârtia mult prea fragilă.
Avantaje pentru mediu
Companiile anunță că, pe lângă avantajele pentru clienți, noile bonuri susțin o campanie de sustenabilitate, fiind foarte prietenoase cu mediul înconjurător.
Astfel, hârtia folosită pentru bonuri nu are coloranți chimici, fiind certificată FSC. Totodată, clienții trebuie să știe că hârtia provine din silvicultură sustenabilă.
Bonul este reciclabil, ceea ce înseamnă că se poate arunca în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie, în coșurile de gunoi dedicate.
Va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon
Grupul Lidl&Schwarz a anunțat că în curând va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon. Această măsură va permite grupului să economisească în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic.
Kaufland și Lidl sunt doi dintre cei mai mari jucători de pe piața de retail din țara noastră. Kaufland operează în România 141 de magazine, în timp ce Lidl are o rețea la nivel național de aproximativ 300 de supermarketuri.