Hyundai schimbă macazul: ce urmează pentru constructorul asiatic

Hyundai schimbă macazul: ce urmează pentru constructorul asiatic

Hyundai, principalul producător auto din Coreea de Sud, pregătește o schimbare majoră.

Hyundai, cel mai mare producător de automobile al grupului, și-a închis divizia de dezvoltare a motoarelor la centrul său de cercetare și dezvoltare. Centrul de cercetare și dezvoltare Namyang din Coreea de Sud este creierul grupului cu aproximativ 12.000 de cercetători.

Mișcarea a venit pe măsură ce industria auto globală se îndreaptă către vehiculele electrice mai rapid decât se aștepta. Un EV, care funcționează cu un motor electric, nu are nevoie de un grup motopropulsor, care include un motor cu ardere internă și o transmisie.

Echipa de dezvoltare a motoarelor a fost înființată în 1983, când Chung Ju-yung, fondatorul grupului Hyundai și bunicul actualului președinte al grupului Hyundai Chung Euisun, a ordonat companiei să-și producă propriul motor.

Cercetătorii de la unitatea de proiectare a motoarelor s-au mutat în centrul de proiectare a electrizării, lăsând doar unii să modifice motoarele existente. Centrul de dezvoltare a sistemului de propulsie se transformă într-un centru de testare a electrificării, în timp ce centrul de dezvoltare a performanței sistemului de propulsie devine un centru de dezvoltare a performanței electrificarii.

Ce urmează

În același timp, a înființat un centru de dezvoltare a bateriilor sub divizia de dezvoltare a electrizării pentru a asigura tehnologia avansată a bateriilor, competitivitatea de bază în vehiculele electrice. Centrul are echipe pentru proiectarea bateriei, dezvoltarea performanței bateriei și altele.

Hyundai Motor și Kia Corp. au dezvăluit obiectivul de a vinde 1,7 milioane de vehicule electrice în întreaga lume în 2026, mai mult de 1 milion de unități în 2025, având în vedere creșterea rapidă a pieței globale de vehicule electrice.

Se preconizează că vehiculele electrice vor domina piața globală înainte de 2030, în comparație cu previziunile făcute în 2020, potrivit cărora mașinile ecologice ar fi fost de așteptat să reprezinte jumătate din vânzările de mașini noi în 2040.

În plus, centrul de cercetare și dezvoltare se va concentra și pe materii prime pentru baterii și semiconductori, deoarece se așteaptă ca acestea să devină mai importante alături de creșterea pe piețele globale de vehicule electrice și de vehicule autonome.

Compania a eficientizat centrul de cercetare și dezvoltare combinând echipe de management de proiect și echipe de dezvoltare pentru integrarea produselor pentru a accelera dezvoltarea EV.

Citește și: