Hackerii sunt cât se poate de creativi în a folosi branduri cunoscute, ancorate în mentalul colectiv, în scopuri frauduloase. De această dată, o nouă campanie care face victime în spațiul online este construită în jurul Dacia.
Internetul este plin de ”oferte” care par cât se poate de serioase. Din păcate, la fel care vorba ”ce pare prea bun ca să fie adevărat probabil că nu este”, este incredibil de important să fii precaut când vine vorba de linkurile pe care le deschizi pe internet, de emailurile pe care le accesezi și nu numai. S-ar putea să te coste mult. Pe marginea brandului Dacia a fost construită o campanie mincinoasă de anvergură în ultimele săptămâni, iar pe marginea ei, Directoratul Național de Securitate Cibernetică a emis un avertisment important.
Deși este important să fii precaut în general în a deschide linkuri primite pe internet, în perioada sărbătorilor este cu atât mai relevant. Hackerii și-au întețit tentativele de fraudă și se folosesc în continuare de branduri foarte cunoscute din diverse domenii, de la bănci și hypermarketuri, până la constructori auto, din câte se pare.
DNSC a emis un avertisment pe marginea unei noi tentative de fraudă, iar de această dată este construit în jurul campaniei Dacia care face valuri pe internet. Din fericire, există și o serie de trucuri la care poți apela pentru a evita pierderea unor sume importante de bani.