Comerțul online e pe val: care sunt produsele care s-au vândut cel mai bine în e-commerce anul acesta

Comerțul online e pe val: care sunt produsele care s-au vândut cel mai bine în e-commerce anul acesta

Pandemia, poate mai mult decât progresele tehnologice, a grăbit procesul de evoluție a e-commerce-ului. Tendința comerțului online este în creștere, iar specialiștii estimează că, până în 2040, achizițiile retail se vor face în mediul online într-un procent de peste 90%.

Astfel, la nivel global, cumpărătorii manifestă tot mai mult preferința spre o experiență de shopping facilă, confortabilă și totodată complexă, cu metode alternative de plată.

În ceea ce privește domeniile preferate de clienții care cumpără online, conform Entrepreneur Europe, cinci categorii de produse s-au situat detașat în topul celor mai bine vândute din e-commerce în 2021.

E-commerce – categorii de produse populare

Domeniul care conduce topul celor mai bine vândute produse în  mediul online anul acesta este de departe segmentul fashion. La nivel european, 25% din sumele cheltuite în achiziții online sunt pentru produse vestimentare, iar procentul este în creștere conform Entrepreneur Europe.

Pe locul al doilea se situează segmentul de gaming și home entertainment. Aceste domenii au înregistrat creșteri importante ale vânzărilor online nu doar în România și alte țări din Europa, ci și peste ocean. Un cuvând important de spus l-a avut și pandemia: lungile perioade de izolare au determinat oamenii de toate naționalitățile să investească în obiecte pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului liber acasă.

Produse electronice se plasează pe cel de-al treilea loc în topul celor mai populare categorii din e-commerce. Creșterea vânzărilor la categoria produselor electronice era una așteptată, mai ales în condițiile în care mulți oameni continuă încă să lucreze de acasă.

Evitând spațiile aglomerate și preferând confortul de acasă, oamenii au început să cumpere online alimente și produse de îngrijire personală. Diversificarea magazinelor online și a modalităților de livrare au convins tot mai multe persoane să apeleze la achiziționarea online a acestor tipuri de produse.

Iar pe locul al cincilea, se situează produsele ce țin de renovarea și decorarea spațiului din interior. Vânzarea acestora s-a accelerat în pandemie. Multe persoane au investit în mobilă și decorațiuni. Oamenii din toată lumea sunt dispuși să plătească mai mult pentru confortul de acasă, pentru că aici își petrec cel mai mult timp din 2020.

Citește și: