20 mai 2021 | 21:21

Ce a apărut în magazinele Digi | RCS-RDS din țară. Românii vor avea o surpriză

BANI
Ce a apărut în magazinele Digi | RCS-RDS din țară. Românii vor avea o surpriză

O nouă campanie își face loc printre cele mai cunoscute companii din România. Scopul ei este de a sensibiliza atât publicul cât și angajații cu privire la incluziunea socială și cea a șanselor egale. Este un efort pentru încurajarea și susținerea diversității, la care s-a atașat și grupul Digi / RCS-RDS.

Comunicatul pe marginea noii campanii este unul cât se poate de clar. ”Grupul DIGI se alătură semnatarilor Cartei Diversității și campaniei Comisiei Europene „Luna Diversității” printr-o serie de acțiuni de sensibilizare a publicului și angajaților cu privire la incluziunea socială și egalitatea de șanse, sub deviza „Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi”.”, se arată în mesajul oficial al companiei.

magazinele Digi

Digi isi incepe campania pentru Luna Diversitatii

Românii vor avea parte de o surpriză în magazinele Digi | RCS-RDS

Compania Digi, a hotărât să se alăture în aceeași campanie de promovare a diversității precum multe alte companii importante din România. Lista completă o găsești pe site-ul Carta Diversității. Astfel, reprezentanții companiei au hotărât ca în această lună europeană a diversității, să își întâmpine atât clienții cât și angajații din toată țara cu același mesaj puternic. Pentru că Digi este o companie în care lucrează atât tineri cât și persoane în vârstă, indiferent de etnie, religie sau cultură din care provin.

Începând de mâine, în magazinele Digi din întreaga țară, va fi afișat pe monitoarele amplasate la interior mesajul vizual care susține această campanie. Astfel, grupul Digi se alătură semnatarilor Cartei Diversității în cadrul campaniei sale denumită ”Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi”.

Cei care au inițiat această campanie și-au propus ca scop major sensibilizarea publicului și angajaților în ceea ce privește egalitatea între indivizi și a șanselor acestora în momentul în care suțin un interviu. Totodată, campania prezintă și poveștile de succes ale unor angajați din cadrul companiei, pentru a crea o imagine și mai clară a ideii de diversitate.

Este foarte important de reținut că grupul Digi a evitat în mod expres în textul comunicatului orice referință la comunitatea LGBTQ+, drepturile acestora fiind un subiect foarte sensibil în România și alte țări ex-sovietice.

ikea anunt romania

Diversitatea, în viziunea celor de la IKEA

De partea cealaltă a baricadei, IKEA a fost magazinul care a dat startul unei astfel de campanii, însă aceasta a reușit să creeze două tabere diferite în rândul clienților. Dacă unii s-au arătat încântați de promovarea mișcării LGBTQ+, ceilalți nu au ezitat să își strige înverșunarea cu privire la decizia marelui lanț de magazine suedez.

Mulți dintre cei care au trecut pragul magazinelor s-au arătat scandalizați de faptul că marele lanț de magazine IKEA au arborat steagul acestei mișcări. Reacțiile acestora nu au întârziat să apară, astfel că dacă unii au adus replici tăioase la fața locului, alții au ales să facă un adevărat scandal pe rețelele de socializare.

”Incluziunea persoanelor LGBT+ este un subiect foarte apropiat sufletului nostru. La IKEA, am încercat întotdeauna să fim un reprezentant al celor mai mulți oameni. Vrem ca oamenii să se simtă acasă, nu doar la IKEA, ci peste tot, indiferent de orientarea sexuală și identitatea de gen.

Ca marcă ce se ghidează după viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni, ne simțim responsabili să sprijinim incluziunea persoanelor LGBT+ la locul de muncă și în societate. Anul acesta, pentru a marca Ziua internațională împotriva homofobiei, transfobiei și bifobiei din 17 mai, lansăm o campanie care susține o lume mai corectă și mai echitabilă, în care toate persoanele LGBT+ să se simtă acceptate, respectate și apreciate pentru ceea ce sunt”, se arată pe site-ul IKEA.